غذای خانگی سه سار چیتگر

آخرین خبرها از زهرا کودک گمشده در شهرری - ژولی پولی

آخرین خبرها از زهرا کودک گمشده در شهرری

آخرین خبرها از زهرا کودک گمشده در شهرری

22 بهمن 1398

حدود ۵ ماه پیش بود که زهرا کودک دو ساله در محله قلعه نو شهرری به طور ناگهانی، ناپدید و جستجوها برای پیدا کردن وی آغاز شد.

شاهین صمدپور گزارشگر اجتماعی هشدار آتنا بنیتا را برای پیدا کردن این کودک دو ساله به راه انداخت (هشدار کودک ربایی) تا اعلام شود کودکی در ایران گم شده و مردم در جستجو کردن این کودک کمک کنند.

هنرمندان و چهره ها نیز عکس زهرا را در پیج های اینستاگرامی خود قرار دادند و از اولین لحظات نیز پلیس آگاهی جستجو برای یافتن زهرا حسینی شیرازی را آغاز کرد.

هشدار آتنا بنیتا چیست؟

هنوز زهرا 2 ساله پیدا نشده

هشدار آتنا بنیتا برای کودک ۲ ساله شهرری

داستان از این قرار بود که زهرا به همراه خواهر بزرگترش نفیسه از خانه خارج می شوند تا به همراه پدر که در دفتر آژانس کنار منزل بوده جایی بروند، وقتی جلوی درب می روند، نفیسه به داخل خانه باز می گردد که چیزی به مادر بگوید اما وقتی بر می گردد خبری از زهرا نبوده و …

در نزدیکی منزل این کودک کانال آبی وجود داشته که از اول تصور می شد که کودک در کانال آب افتاده ولی جستجوها نتیجه ای نداد و اثری از کودک در کانال آب پیدا نشد و همچنان بررسی های پلیس ادامه دارد.

همچنان مشخص نیست که فرضیه ی افتادن زهرا در داخل کانال آب صحیح است یا کودک ربایی اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران به تازگی اعلام کرده که پرونده زهرا جزو پرنده های جاری اداره پلیس تهران می باشد و همچنان پیگیری ها جهت یافتن این کودک دو ساله ادامه دارد.