غذای خانگی سه سار چیتگر

آخرین آمار جانباختگان و مبتلایان ویروس کرونا در کشور+۱۴ بهمن - ژولی پولی

آخرین آمار جانباختگان و مبتلایان ویروس کرونا در کشور+۱۴ بهمن

آخرین آمار جانباختگان و مبتلایان ویروس کرونا در کشور+۱۴ بهمن

14 بهمن 1399

اخبار مربوط به شمار مبتلایان و جانباختگان ویروس کرونا را در قسمت اخبار اجتماعی مجله خبری ژولی پولی دنبال نمایید.

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش  ژولی پولی به نقل از خبرگزاری ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ سه‌شنبه ۱۴ بهمن‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۶ هزار و ۸۲۰ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به یک میلیون و ۴۳۱ هزار و ۴۱۶ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۱۹۷ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت شمار جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۷۲ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۵۸ هزار و ۱۱۰ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۶۶۰ نفر بستری‌های بیمارستان بشمار می‌روند و ۳ هزار و ۸۶۵ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.