غذای خانگی سه سار چیتگر

ژولی پولی-آتش سوزی شین آباد بار دیگر در مدرسه سیستان و بلوچستان- مدرسه زاهدان آتش گرفت

آتش سوزی شین آباد بار دیگر در مدرسه سیستان و بلوچستان

آتش سوزی شین آباد بار دیگر در مدرسه سیستان و بلوچستان

28 آذر 1397

دیروز خبری از سمت خبرگزاری ها شنیدیم که حادثه ی آتش سوزی در مدرسه روستای شین آباد را بار دیگر در اذهان عمومی زنده کرد. پیش دبستانی و دبستان غیر دولتی دخترانه اسوه حسنه واقع در سیستان و بلوچستان در روز۲۷ آذر، ساعت ۹ صبح دچار آتش سوزی شد.

متاسفانه در این حادثه دلخراش چهار دانش آموزدختر به نام های مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی، یکتا میرشکار دچار سوختگی شدند که با نهایت تاسف مونا خسروپرست و صبا عربی به دلیل سوختگی بالای ۹۰ درصد جان خود را از دست دادند.

مصدومین آتش سوزی در بیمارستان


در این مدرسه ۶۰ دانش آموز در مقطع پیش دبستانی و ۷ دانش آموز در مقطع کلاس اول دبستان مشغول به تحصیل بودند و علت وقوع این حادثه استفاده از چراغ نفتی برای گرم کردن کلاس اعلام شده است.

در پی وقوع این حادثه حکم بازداشت مربی و مدیر این مدرسه صادر شد و مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان استعفا کرد.

دو دانش آموز آسیب دیده، در بیمارستان علی ابن ابیطالب زاهدان در حال درمان هستند.

هنرمندان، بازیگران و چهره ها از دیروز در پیجاینستاگرام و صفحات مجازی خود به وقوع  این حادثه واکنش نشان دادند و با خانواده های دانش آموزان همدردی کردند.

ما در تیم ژولی پولی ضمن ابراز تاسف برای وقوع این حادثه، برای خانواده های دو دانش آموز فوت شده از خداوند صبر و مسئلت و برای دو دانش آموز آسیب دیده آرزوی سلامتی و بهبودی کامل داریم، و امیدواریم هیچ وقت شاهد چنین وقایعی در کشورعزیزمان نباشیم.