غذای خانگی سه سار چیتگر

سریال بچه مهندس از ۸ دی جایگزین بی قرار می شود - ژولی پولی

سریال بچه مهندس از ۸ دی جایگزین بی قرار می شود

سریال بچه مهندس از ۸ دی جایگزین بی قرار می شود

4 دی 1397

این شب ها شاهد پخش سریال بی قرار از شبکه ۲ سیما هستیم، با وجودیکه چیزی به اتمام سریال بی قرار باقی نمانده ولی همچنان مشکلات رعنا شخصیت اصلی این سریال تمام نشده… باید همچنان منتظر باشیم تا ببینیم سرانجام این سریال چه می شود؟

اما این روزها شبکه ۲ از پخش سریال بچه مهندس ۲ خبر می دهد که از شنبه ۸ دی ماه روی آنتن می رود و جایگزین سریال بی قرار می شود.

در ایام ماه مبارک رمضان بخش اول این سریال با عنوان بچه مهندس ۱ از تلویزیون پخش شد، البته داستان سریال ارتباط موضوعی با ماه رمضان نداشت ولی در همان یکماه توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

داستان روایتگر سه کودک به نام های جواد جوادی (با بازی یونا تدین)، رسول (با بازی آریا نرج آبادی)، مومو یا مژگان (با بازی نیوشا علی پور) است که در پرورشگاهی به نام “خانه خورشید” زندگی می کنند و اتفاقاتی است که برای آنها در رابطه با مربیان و دنیای بیرون پیش می آید، البته شخصیت اصلی داستان جواد جوادی با نام بچه مهندس است که در دوران نوزادی مادرش با بازی اندیشه فولادوند او را به یکی از کارکنان پرورشگاه می سپارد و …

سریال بچه مهندس 2

سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی ساخته شده است.

بچه مهندس ۱ داستان کودکی جواد جوادی بود و بچه مهندس ۲ به دوران نوجوانی این پسر می پردازد و در ادامه شاهد ساخت و پخش بچه مهندس ۳ خواهیم بود که روایتگر دوره جوانی این پسر خواهد بود.

مانی رحمانی در بچه مهندس ۲ به نقش آفرینی نقش نوجوانی جواد جوادی می پردازد و جایگزین یونا تدین شده است.

از بازیگران جدیدی که به این دوره سریال بچه مهندس اضافه شده اند می توانیم به علیرضا اوسیوند، مریم کاویانی، سیما تیرانداز، مانی رحمانی اشاره کنیم.

در این بخش سریال هم مثل سری قبل شاهد نقش آفرینی بازیگرانی همچون سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، بهاره رهنما، کریم اکبری مبارکه، افشین نخعی، پرویز پور حسینی، اندیشه فولادوند و … می توانیم باشیم.