غذای خانگی سه سار چیتگر

رامبد جوان از اتمام خندوانه خبر داد - ژولی پولی

رامبد جوان از اتمام خندوانه خبر داد

رامبد جوان از اتمام خندوانه خبر داد

13 بهمن 1397

چند ساعت پیش رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری محبوب برنامه خندوانه در پیج اینستاگرام خودش اعلام کرد که تا بحال حدود ۷۲۰ قسمت خندوانه پخش شده است و بعد از عید دیگر خندوانه پخش نخواهد شد.

پست اینستاگرام رامبد جوان
پست اینستاگرامی رامبد جوان در مورد خداحافظی با برنامه خندوانه

خندوانه یکی از برنامه های اجتماعی پرمخاطب است که از سال ۹۳ از شبکه نسیم پخش می شود.

این برنامه توانسته جایگاه خاصی را در بین خانواده های ایرانی کسب کند و با فضایی شاد و مفرح و استفاده از عروسک جناب خان که گویشی جنوبی دارد سعی دارد شادی را مهمان خانه های مردم کند.

برنامه خندوانه در هر فصلی (۶ فصل) که پخش شد دارای دکورهای متفاوت و آیتم های متفاوتی بود و از بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون، خوانندگان، ورزشکاران و شخصیت های مختلف به عنوان مهمان دعوت به عمل آورد و همه را تشویق به شادی و خنده کرد.

آیتم های لباهنگ، استند آپ کمدی، نی نی شو، خنداننده شو، ادابازی و … از بخش های برنامه خندوانه است که در دوره های مختلف پخش شد و با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد.

اما این اواخر خندوانه آن شکوه و هیجانش را از دست داده و مثل قبل مخاطبان برای دیدن این برنامه ی شادی آور ثانیه شماری نمی کنند، زیرا استفاده از سوژه های تکراری و ایده های قدیمی دیگر جوابگو نیست.

رامبد جوان در خندوانه

انتشار پست آخر اینستاگرام رامبد جوان خیلی ها را شوکه کرد، بخصوص افرادی که در طول این سالها به برنامه خندوانه عادت کرده اند و لحظات شیرین و شادی را با این برنامه برای خود ساخته اند.

رامبد جوان که یکی از موفق ترین بازیگران و کارگردانان ایرانی است و با برنامه خندوانه جایگاه خود را به عنوان یک مجری موفق به تثبیت رساند. وی در طول سالهای ۹۳ تا ۹۷ که با شبکه نسیم همکاری داشت، همچنان به بازیگری و کارگردانی در فیلم های سینمایی ادامه داده و موفقیت های بزرگی کسب کرد، حالا تصمیمش را برای اتمام برنامه خندوانه گرفته است.

به هر حال ما در سایت ژولی پولی امیدواریم با به پایان رسیدن برنامه خندوانه شاهد برنامه هایی شاد و مهیج با موضوعات جدید از شبکه نسیم باشیم.