غذای خانگی سه سار چیتگر

تیم پرسپولیس تنها تیم تک ستاره ایران - ژولی پولی

تیم پرسپولیس تنها تیم تک ستاره ایران

تیم پرسپولیس تنها تیم تک ستاره ایران

11 دی 1397

پرسپولیس پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران و آسیا و چهارمین تیم پرطرفدار غیر اروپایی است، سرخپوشان پایتخت طرفداران دو آتیشه ای دارند که همواره در کنار تیمشان ایستاده اند و برای موفقیت تیمشان آرزوی موفقیت می کنند.

پرسپولیس تنها تیم باشگاهی در ایران  است که موفق به کسب ۱۱ عنوان قهرمانی در لیگ فوتبال شده است و همچون تیم های معتبر اروپایی که به ازای هر ۱۰ عنوان قهرمانی یک ستاره می گیرند، هم اکنون تیم فوتبال پیروزی، تک ستاره شده است.

در زیر به ۱۱ عنوان قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس اشاره می کنیم:

جام منطقه ای فوتبال سال ۱۳۵۰:
مصطفی مکری را پدر لیگ ایران می نامند زیرا وی اولین بنیانگذار لیگ در ایران است، وی در ۱۳۴۹ جام منطقه ای فوتبال را بنیان نهاد که در سال ۴۹ تیم تاج (استقلال) موفق به کسب قهرمانی این جام شد و در سال ۵۰ تیم فوتبال پرسپولیس این جام را از آن خود کرد. در این تیم رویایی سرخپوشانی همچون حسین کلانی، همایون بهزادی و صفر ایرانپاک بازی می کردند.

جام تخت جمشید سال ۱۳۵۲ :
کامبیز آتابای در سال ۵۲ جام تخت جمشید را بنیان نهاد که در اولین سال جام تخت جمشید، تیم پرسپولیس موفق شد به مقام قهرمانی دست یابد.

جام تخت جمشید سال ۱۳۵۴:
سومین دوره جام تخت جمشید در حالی به پایان رسید که پرسپولیس موفق شد برای بار دوم جام تخت جمشید را از آن خود کند.

* در حال حاضر به لیگ دسته یک که یک سطح از لیگ برتر پایین تر است لیگ آزادگان می گویند ولی در سال های ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۰ جام آزادگان به بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران تعلق داشت.

جام آزادگان سال ۱۳۷۴:
پرسپولیس بعد از ۲۰ سال موفق شد در سال ۷۴ قهرمان جام آزادگان شود و سهمیه حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب کند.

جام آزادگان سال ۱۳۷۵:
پرسپولیس برای دومین سال متوالی قهرمان جام آزادگان در سال ۷۵ شد.

جام آزادگان سال ۷۸-۱۳۷۷:
تیم فوتبال پرسپولیس توانست در هشتمین دوره لیگ آزادگان به قهرمانی برسد.

جام آزادگان سال ۷۹-۱۳۷۸:
باشگاه پرسپولیس در این دوره نیز به قهرمانی جام آزادگان نائل شد و استقلال نایب قهرمان شد و هر دو تیم شانس حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب کردند.

لیگ برتر خلیج فارس سال ۸۱-۱۳۸۰:
تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دوره لیگ برتر خلیج فارس با سرمربیگری علی پروین توانست قهرمان لیگ برتر شود.

لیگ برتر خلیج فارس سال ۸۷-۱۳۸۶:
پرسپولیس در هفتمین دوره لیگ برتر با سرمربیگری افشین قطبی برای دومین بار قهرمان لیگ برتر شد.

لیگ برتر خلیج فارس سال ۹۶-۱۳۹۵:
تیم پیروزی با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ قهرمان این دوره از مسابقات لیگ برتر شد و مهدی طارمی بازیکن تیم پرسپولیس با ۱۸ گل آقای گل لیگ برتر شد.

لیگ برتر خلیج فارس سال ۹۷-۱۳۹۶:
تیم پرسپولیس همچون سال قبل توانست به قهرمانی لیگ برتر در این سال دست یابد و توانست عنوان بیشترین بازی متوالی بدون شکست (۱۸ بازی) را کسب کند.

ما در بخش اخبار ورزشی مجموعه ژولی پولی برای تیم های باشگاهی موفق همچون استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و … آرزوی موفقیت و درخشیدن در میدان های آسیایی و جهانی را داریم.