غذای خانگی سه سار چیتگر

تب تاب مهمانان را تب و تاب می اندازد - ژولی پولی

تب تاب مهمانان را تب و تاب می اندازد

تب تاب مهمانان را تب و تاب می اندازد

1 اسفند 1397

تب تاب یکی از برنامه های پرمخاطبی است که سه شنبه ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سوم سیما با اجرای باربد بابایی پخش می شود.

در ابتدا قرار بود محسن کیایی اجرای برنامه ی تب تاب را به عهده بگیرد، چندی بعد خبرهایی به گوش رسید که بنیامین بهادری خواننده محبوب پاپ، مجری برنامه ی تب تاب است ولی سرانجام باربد بابایی به عنوان مجری برنامه تب تاب انتخاب شد.

تب تاب برنامه ای متفاوت و مخاطب محور و تعاملی است که دارای اتاق فکر می باشد و به موضوعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … می پردازد.

مهمانان در حوزه های مختلف به این برنامه دعوت می شوند و توسط سوالاتی که باربد بابایی از مهمان برنامه می پرسد مورد نظرسنجی توسط مردم قرار می گیرند.

یکی از موضوعاتی که در مورد برنامه تب تاب مطرح است، طراحی دکور آن می باشد که توسط پیمان قانع انجام شده است.

باربد بابایی مجری تب تاب
باربد بابایی مجری برنامه گفتگو محور تب تاب

دکور تب تاب، معلق است و مهمان برنامه و مجری روی صندلی هایی می نشینند که باید مثل هواپیما کمربندهای آن را ببندند و اگر نظر مردم راجع به پاسخ مهمان مثبت باشد دکور سمت مهمان بالا می رود در غیر این صورت به سمت پایین می آید.

تئوری برنامه ی تب تاب به تب و تاب انداختن مهمان برنامه است به همین دلیل کمربندها بسته می شود تا بر اثر شیب مهمان یا مجری از صندلی نیفتند.

تهیه کننده برنامه تب تاب عباس اختری و مریم جلالی و آهنگساز آن بابک زرین است.

شایعاتی در مورد دکور میلیاردی برنامه تب تاب منتشر شده بود که بعدها توسط مجری برنامه رد شد و عنوان شد که دکور برنامه توسط محصولات ایرانی و با هزینه ای اندک تهیه شده است.

تا بحال امیرحسین صدیق، حمید گودرزی، روح الله مومن نسب، حسام نواب صفوی، سید مجید حسینی، علی فتح الله زاده، محمدرضا علیمردانی، دکتر مهدی فهمیمی، محمد معتمدی، مهدی یغمایی، علی علیپور از مهمانان برنامه تب تاب بوده اند.

ما در سایت ژولی پولی برای عوامل برنامه تب تاب آرزوی موفقیت داریم.