غذای خانگی سه سار چیتگر

بیوگرافی مهرنوش مسعودیان بازیگر نقش سیما در سریال لحظه گرگ و میش - ژولی پولی

بیوگرافی مهرنوش مسعودیان بازیگر نقش سیما در سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی مهرنوش مسعودیان بازیگر نقش سیما در سریال لحظه گرگ و میش

10 بهمن 1397

پیش از سریال لحظه گرگ و میش تا به حال مهرنوش مسعودیان در قاب تلویزیون قرار نگرفته بود. همکاری با همایون اسعدیان باعث شد که بتواند تجربه ی یک سریال پر مخاطب از شبکه سه سیما را در کارنامه ی هنری خود قرار دهد.

لحظه گرگ و میش سریالی است عاشقانه، که مسائل زندگی خانواده ای را در دهه شصت روایت می کند، هر کدام از اعضای خانواده درگیر مسائل و مشکلات خودشان هستند و در سریال به مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دوره جنگ هم پرداخت شده است. پسر دوم خانواده به نام هادی با بازی حسام محمودی فرید عاشق دختری به نام سیما از همکلاسی های دانشگاهش شده که عکاس است، پدر سیما راضی به ازدواج دخترش و هادی نیست و از رابطه ی دخترش با هادی اظهار ناراحتی می کند و …

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش
مهرنوش مسعودیان در کنار المیرا دهقانی و رها خدایاری از بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

ایفاگر نقش سیما در سریال لحظه گرگ و میش مهرنوش مسعودیان می باشد که در سال ۱۳۹۴ با فیلم سینمایی فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی شناخته شد.

مهرنوش مسعودیان در اولین حضورش در سینما موفق شد با اصغر فرهادی کارگردان طراز اول و خوشنام کشورمان همکاری کند که اکثریت بازیگران آرزوی همکاری با این کارگردان بزرگ را دارند.

از مهرنوش مسعودیان اطلاعات زیادی در دسترس نیست و ما به اطلاعات مختصری که در مورد بیوگرافی این هنرمند داریم اشاره می کنیم:

مهرنوش مسعودیان در دهه ۷۰ متولد شده است.

وی دانشجوی رشته ی بازیگری می باشد و دوره ی های مختلف آموزشی را گذرانده است.

تاکنون اطلاعاتی در مورد ازدواج وی ثبت نشده و مجرد است.

فعالیت چندانی در تلویزیون و سینما تا بحال نداشته ولی جزو بازیگران فعال در حوزه تئاتر است و با گروه نمایشی آوید چندین همکاری داشته است.

مهرنوش مسعودیان در فیلم فروشنده
حضور کوتاه مهرنوش مسعودیان در فیلم سینمایی فروشنده

وی دارای یک خواهر می باشد که به تازگی زندگی مشترک را شروع کرده، مهرنوش مسعودیان تصویر خود، خواهر و همسر خواهرش را در اینستاگرام منتشر کرده است.

از آثار مهرنوش مسعودیان می توانیم به فیلم سینمایی “فروشنده”، سریال “لحظه گرگ و میش” و تئاترهای “هتل کوهستانی” و “دیوارها” اشاره کنیم.

ما در بخش بیوگرافی هنرمندان سایت ژولی پولی برای مهرنوش مسعودیان بازیگر جوان و با استعداد کشورمان آرزوی موفقیت روز افزون داریم.