غذای خانگی سه سار چیتگر

بیوگرافی محمد نادری بازیگر نقش اردشیر در سریال دنگ و فنگ روزگار - ژولی پولی

بیوگرافی محمد نادری بازیگر نقش اردشیر در سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی محمد نادری بازیگر نقش اردشیر در سریال دنگ و فنگ روزگار

20 فروردین 1398

این شب ها شاهد نقش آفرینی محمد نادری در نقش اردشیر در سریال دنگ و فنگ روزگار به کارگردانی جواد مزدآبادی از شبکه اول سیما در ساعت ۲۲:۳۰ هستیم.

سریال دنگ و فنگ روزگار داستانی اجتماعی و طنز دارد و روایتگر رابطه ی دو دوست قدیمی به نام اردشیر و آقا ولی (با بازی سیروس گرجستانی) است که البته شریک تجاری هستند و به مشکلات مالی و اقتصادی بر می خورند و …

محمد نادری در سریال دنگ و فنگ روزگار
محمد نادری در سریال دنگ و فنگ روزگار

به بهانه ی حضور محمد نادری در سریال دنگ و فنگ روزگار امروز به بیوگرافی وی اشاره خواهیم کرد:

محمد نادری در ۱۰ تیر ماه سال ۱۳۵۷ در تهران متولد شده است.

دارای مدرک کارشناسی نمایش گرایش کارگردانی و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است.

تاکنون اطلاعاتی در مورد ازدواج وی ثبت نشده و مجرد می باشد.

مدتها خواستگاری محمد نادری از پرستو صالحی در لایو اینستاگرام سوژه فضای مجازی شده بود که بعدها محمد نادری و پرستو صالحی هر دو بصورت جداگانه توضیح دادند که دوست و همکار هستند و قصد ازدواج با یکدیگر را ندارند.

مدتی تصاویر مشترک محمد نادری و نگار عابدی در فضای مجازی خبرساز شده و برخی شایعاتی مبنی بر ازدواج این دو هنرمند منتشر کردند که صحت نداشت.

محمد نادری در سریال شمعدونی
محمد نادری در سریال شمعدونی

محمد نادری در کودکی پدرش را در اثر یک سانحه از دست داده، داستان از این قرار بوده که محمد مایلی کهن زمانیکه بازیکن بوده ماشینش را در خیابان پارک کرده بوده و درب ماشین را باز می کند و پدر محمد نادری با موتور گازی به درب ماشین برخورد کرده و بعد از ۴ روز به رحمت خدا می رود. البته خانواده محمد نادری از محمد مایلی کهن شکایتی نمی کنند.

وی قبل از اینکه بازیگری را به صورت حرفه ای تجربه کند، در مجموعه نمایش خانگی “کوچه مروارید” فیلم نامه نویس بود و یکی از اشخاصی بود که موجب خلق شخصیت جناب خان شد.  

حضور وی در سریال “شمعدونی” در نقش اصلی هوشنگ سکوی پرتابی برای وی تلقی می شود که موجب شهرتش گردید.

محمد نادری در دورهمی
محمد نادری در کنار الیکا عبدالرزاقی در برنامه دورهمی

محمد نادری در بخش های نمایشی فصل اول و دوم برنامه ی دورهمی در کنار سیامک انصاری، الیکا عبدالرزاقی و سروش جمشیدی و … نقش آفرینی کرد.

از آثار محمد نادری می توانیم به سریال های “دنگ و فنگ روزگار”، “افسانه هزار پایان”، “فصل دوم لیسانسه ها”، “معمای شاه”، “شمعدونی”، فیلم های سینمایی “پاستا ریونی”، “هزار پا”، تله فیلم های “شکار”، “آبروی از دست رفته آقای صادقی”، “صبح تنهایی” اشاره کنیم.

ما در مجله خبری ژولی پولی برای محمد نادری هنرمند خوب کشورمان آرزوی موفقیت روز افزون داریم.