غذای خانگی سه سار چیتگر

بیوگرافی مجید خراطها و وضعیت چشمانش - ژولی پولی

بیوگرافی مجید خراطها و وضعیت چشمانش

بیوگرافی مجید خراطها و وضعیت چشمانش

10 دی 1397

سلطان احساس یا سلطان غم لقب خواننده پاپ کشورمان مجید خراطهاست که سبک آهنگهایش محزون و غم انگیز است و طرفداران خاص خودش را در دنیای موسیقی پاپ دارد.

مجید خراطها خواننده و آهنگساز نسل جوان کشورمان مدتی است که در پیج اینستاگرامش از بیماری ناشناخته ای که چشمانش را درگیر کرده خبر می دهد.

چندی پیش پستی در پیج اینستاگرامش درج شد که تا اطلاع ثانوی پیج توسط ادمین اداره می شود و به دلیل تشخیص غلط و اشتباه پزشکی وضعیت بینایی این خواننده محبوب در حال بدتر شدن است و باید از آلودگی و امواج رادیویی دور باشد تا به بهبودی برسد.

طبق پست های آخری که در صفحه اینستاگرام مجید خراطها منتشر شده، وی بینایی چشم چپش را از دست داده و بینایی چشم راستش بهتر شده است. وی مشکلی که برایش پیش آمده را پذیرفته و این روزها خود را برای شروع کنسرت و حضور در بین دوستدارانش آماده می کند.

majid-kharatha

مجید خراطها در ۷ مهر سال ۱۳۶۰ در تهران متولد شده است.

وی سه برادر و یک خواهر دارد.

وحید خراطها برادر بزرگتر وی است که سالها در زمینه خوانندگی و موسیقی فعالیت می کند.

وی در خانواده ای هنر دوست بزرگ شده است و از کودکی تا بزرگسالی هنر را در زمینه های نقاشی، داستان نویسی، خوشنویسی، شعر و بعدها در زمینه نواختن ساز و خوانندگی تجربه کرده است.  

تا کنون اطلاعاتی در مورد ازدواج وی ثبت نشده است و مجرد می باشد.

مجید خراطها به انواع سازهای زهی، کوبه ای، بادی، کلیددار و الکترونیکی همچون سه تار، تار، دف، پیانو، گیتار، ویولن و … تسلط دارد.

مجید خراطها در گروه های موسیقی سنتی و پاپ فعالیت داشته است.

وی فعالیت خود را در موسیقی خود را به طور جدی از سال ۸۴ با انتشار آلبوم “نهاترین تنها” آغاز کرد.

مجید خراطها در سال ۹۱ موفق به کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد شد و توانست نخستین آلبوم رسمی موسیقی خود را با نام “دیگه میرم” را روانه بازار کند.

از مجید خراطها آلبوم های غیر رسمی و ترک های متعددی منتشر شده است.

در یکی از مصاحبه ها از او پرسیده شد که سبک احساسی موسیقی اش را نمی خواهد تغییر دهد و مجید خراطها پاسخ داد که باید وی را از نظر احساسی با خواننده های هم سبک وی همچون ادل (خواننده زن بریتانیایی) مقایسه کنیم که موجب حاشیه هایی در فضای مجازی شد.

مجید خراطها در سال ۹۴ با انتشار آلبوم “دارم میرم”، برای حمایت از بیماران سرطانی ظاهر خود را شبیه به بیماران سرطانی کرد (موها و ابروهای خود را تراشید.) موزیک ویدئویی را منتشر کرد و همین موضوع موجب انتشار خبر بیماری سرطان او در شبکه های اجتماعی شد.

از آثار وی می توانیم به آلبوم های:

تنهاترین تنها، زخم زبون، وداع، آواره، کنسل، دیگه میرم، دارم میرم

و تک آهنگ های:

خدانگهدار، دلیل رفتنت، دوست دارم، کارتن خواب، قانون احساس، عطر تلخ، شاید، سلفی، پنجره، قلب منی، بی رحمی، داغون، خداحافظ، عشقم کجایی، عشق و …

اشاره کنیم.

ما در مجموعه ژولی پولی برای مجید خراطهای عزیز خواننده و آهنگساز خوب کشورمان آرزوی شفای عاجل و سلامتی کامل چشمانش را داریم تا همچون گذشته بتواند به موفقیت روز افزون برسد.