غذای خانگی سه سار چیتگر

برندگان آرای مردمی مسابقه عصرجدید در هجده قسمت اول - ژولی پولی

برندگان آرای مردمی مسابقه عصرجدید در هجده قسمت اول

برندگان آرای مردمی مسابقه عصرجدید در هجده قسمت اول

24 فروردین 1398

مرحله ی مقدماتی یا فصل اول مسابقه استعدادیابی عصرجدید ۲۶ قسمت است که تاکنون ۲۲ قسمت آن پخش شده است.

در هر قسمت پخش مسابقه عصرجدید ۷ شرکت کننده استعداد خود را به معرض نمایش می گذراند که در این برخی شرکت کنندگان که می توانند نظر مثبت اکثریت داوران (امین حیایی، آریا عظیمی نژاد، سید بشیر حسینی، رویا نونهالی) را از آن خود کنند به فینال همان قسمت از مسابقه صعود کرده و در پایان برنامه یک شرکت کننده به طور مستقیم با رای داوران به فینال عصرجدید می رود و یک شرکت کننده هم با رای مردمی به فینال مسابقه عصرجدید صعود می کند.

اگر شما دوستان عزیز هم قبل از ایام نوروز در روزهای شنبه و یکشنبه و در ایام نوروز هر شب بیننده ی برنامه ی جذاب عصرجدید بوده اید، پس برایتان جالب است بدانید که چه افرادی با رای مردمی توانسته اند به فینال مسابقه صعود کنند.

تا بحال آرای مردمی مسابقه استعدادیابی عصرجدید تا قسمت هجدهم اعلام شده است، در ادامه می توانید نتایج را مشاهده نمایید:

اولین برنده با آرای مردمی: احسان موسوی نژاد با نمایش فری استایل توانست با رای مردمی به فینال راه یابد.

دومین برنده با آرای مردمی: زهرا بیرامی معروف به دختر ژله ای با نمایش توانمندهای فیزیکی توانست با رای مردمی به فینال راه یابد.

سومین برنده با آرای مردمی: سید سالار میرکریمی با اجرای استندآپ کمی توانست با رای مردمی به فینال صعود کند.

چهارمین برنده با آرای مردمی: دختران نینجا که با اجرای بسیار زیبا و مهیجی که داشتند توانست آرای مردمی شب چهارم را از آن خود کنند و به فینال برسند.

پنجمین برنده با آرای مردمی: ناهید عساکره که بخشی از زندگی مادر خود را اجرا کرد و موجب تحسین حضار شد و توانست با رای مردم به فینال صعود کند.

ششمین برنده با آرای مردمی: گروه پسران ایران با اجرای حرکات ورزشی و نمایشی توانستند نظر مردم را به خود جلب کنند و با رای مردم به فینال رسیدند.

هفتمین برنده با آرای مردمی: یسرا سلیمانی با انجام محاسبات ذهنی دقیق و خارق العاده توجه همه را به خود جلب کرد و با آرای مردمی صعود کرد.

هشتمین برنده با آرای مردمی: سید علی زرگر با اجرای استندآپ کمدی توانست فینالیست قسمت هشتم با رای مردم شود.

نهمین برنده با آرای مردمی: شروین حاجی آقاپور با اجرای یک قطعه ی بسیار زیبا که ساخته ی خودش بود با رای مردم فینالیست قسمت نهم شد.

دهمین برنده با آرای مردمی: مهدی عبدالوند که با نشان دادن قدرت عضلات دست خود در مسابقه مچ اندازی توانست با آرای مردمی فینالیست قسمت دهم شود.

یازدهمین برنده با آرای مردمی: علی و علیرضا یعقوبی با اجرای حرکات پارکور توانستند نظر مردم را در قسمت یازدهم جلب کنند و فینالیست شوند.

دوازدهمین برنده با آرای مردمی: حامد کارگر که توانست با شعبده بازی رای مردمی قسمت دوازدهم را از آن خود کند.

سیزدهمین برنده با آرای مردمی: آدرینا توشه دختر بازیگری که با بازی تاثیر گذار خودش توانست با رای مردمی قسمت سیزدهم به فینال برسد.

چهاردهمین برنده با آرای مردمی: احسان قارزی معلم خوش صدایی که با اجرای آواز سنتی توانست با رای مردم به فینال عصرجدید صعود کند.

پانزدهمین برنده با آرای مردمی: علی جعفری قهوه چی بامزه ای که علاوه بر هنر قهوه چی بودن توانست استندآپ زیبایی اجرا کند و با رای مردمی به فینال عصرجدید راه یافت.

شانزدهمین برنده با آرای مردمی: ارشیا شاه کرمی با اجرای بسیار زیبا و تعادلش روی بند نظر مردم را به خود جلب کرد و با رای مردم به فینال عصرجدید رسید.

هفدهمین برنده با آرای مردمی: هادی مرتضی زاده که با بازی کردن نقش یک معلول همه ی حضار و داوران را متاثر و متعجب کرد با رای مردم به فینال راه یافت.

هجدهمین برنده با آرای مردمی: گروه اژدهای سرخ که با اجرای بسیار زیبایی که داشتند توانستند نظر مردم را جلب کرده و با رای مردم به فینال برسند.