غذای خانگی سه سار چیتگر

انتخاب استعداد برتر قسمت دهم مرحله دوم عصرجدید - ژولی پولی

انتخاب استعداد برتر قسمت دهم مرحله دوم عصرجدید

انتخاب استعداد برتر قسمت دهم مرحله دوم عصرجدید

28 خرداد 1398

قسمت دهم مرحله دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید ۲۷ خرداد بعد از اخبار ساعت ۲۲ با اجرای احسان علیخانی و داوری امین حیایی، دکتر سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

در قسمت دهم مرحله دوم هم همچون قسمت های گذشته چهار شرکت کننده با یکدیگر به رقابت پرداخت و استعداد خود را در معرض نمایش قرار دادند.

گروه پایتخت (ال وایر شو) اجرای اول قسمت دهم مرحله دوم عصرجدید:

نمایشی جذاب و شگفت انگیز از گروه پایتخت با نام “هوش مصنوعی” که عقل و هوشِ انسانی و تکنولوژی را به چالش می‌کشید در اجرای اول بر روی صحنه ی عصرجدید رفت.

اجرای گروه پایتخت مورد تشویق داوران و تماشاگران عصرجدید قرار گرفت و آنها موفق شدند چهار رای مثبت داوران را از آن خود کنند.

گروه نواندیشان (سما برهانی و پرهام بنی اسدی) اجرای دوم قسمت دهم مرحله دوم عصرجدید:

نمایشی مبتنی بر قدرت اعجاب‌آورِ ذهن و توانایی نامتناهی مغز که با تماشایش، می‌توان عاشقِ علم ریاضی شد توسط سما برهانی و پرهام بنی اسدی در قسمت دهم بر روی صحنه مسابقه عصرجدید رفت.

گروه نواندیشان توانستند نظر مثبت چهار داور مسابقه عصرجدید را کسب کنند.

سید علی زرگر اجرای سوم قسمت دهم مرحله دوم عصرجدید:

اجرایی خوش‌ریتم و سرحال، اندر حکایت خریدکردن خانم‌ها و آقایان، به روایت سید علی زرگر استندآپ کمدی خوش ذوق بر روی صحنه مسابقه استعدادیابی عصرجدید رفت.

سید علی زرگر توانست چهار چراغ سفید داوران مسابقه عصرجدید را از آن خود کند.

حامد کارگر اجرای چهارم قست دهم مرحله دوم عصرجدید:

خطرکردن در نمایشی پر از ریسک و نبرد با آتش در اسارتِ لباسی قفل‌شده با بدلکاری و شعبده بازی حامد کارگر بر روی صحنه مسابقه عصرجدید رفت.

حامد کارگر موفق شد دو رای مثبت داوران عصرجدید را کسب کند و نتوانست چرا غ سفید رای رویا نونهالی و سید بشیر حسینی را به دست آورد.

سرانجام گروه پایتخت و گروه نواندیشان توانستند طبق نظر داوران مسابقه استعدادیابی عصرجدید در نظر سنجی آرای مردمی قسمت دهم مرحله دوم عصرجدید قرار گیرند.

گروه پایتخت و گروه نو اندیشان در پایان قسمت دهم طبق نظر داوران به عنوان برنده اعلام شدند و باید منتظر آرای مردمی باشند تا در بین افراد برگزیده ی مرحله ی نیمه نهایی قرار بگیرند.

افرادی که علاقمند باشند می توانند تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۸ خرداد از طریق اپلیکیشن روبیکا و یا شماره گیری کد دستوری هر شرکت کننده، استعداد برتر قسمت دهم مرحله دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید را انتخاب کنند.

شرکت در رای گیری مسابقه استعدادیابی عصرجدید کاملا رایگان می باشد.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم طبق رای و نظر مردم رقابت گروه پایتخت و گروه نواندیشان به کجا می انجامد و کدامشان می توانند شانس حضور در فینال مسابقه استعدادیابی عصرجدید را از آن خود کنند.

کد آرای مردمی گروه نو اندیشان: #۱۵۸*۷۸۰*

کد آرای مردمی گروه پایتخت: #۱۵۹*۷۸۰*