غذای خانگی سه سار چیتگر

یاد بگیرید به دیگران عشق بورزید -عاشق شدن - عشق ورزیدن - پیش به سوی موفقیت - ژولی پولی

یاد بگیرید به دیگران عشق بورزید

یاد بگیرید به دیگران عشق بورزید

18 مهر 1397

یکبار مادر ترزا گفت: (اعمال بزرگ وجود ندارند. تنها اعمال کوچک هستند که عشق های بزرگ آنها را انجام می دهند.) امروز چه اعمال کوچکی می توانید انجام دهید تا رابطه ی بین خودتان و ارزشمند ترین افراد زندگی تان را محکم کنید؟ کدام اعمال محبت آمیزی را می توانید به دیگران ارائه دهید تا روزشان را کمی بهتر کنید؟ کنایه از مهربان بودن این است که کاری برای دیگران انجام دهید تا خودتان هم حس بهتری داشته باشید.

برای عاشق تر بودن، عشق ورزیدن را تمرین کنید. هر روز با انجام اعمال کوچک، به زندگی اطرافیان شادی هدیه کنید. بدون دلیل برای همسرتان گل بخرید، برای دوستتان کتاب مورد علاقه ی خود را بفرستید یا وقت بگذارید و به فرزندانتان بگویید چه احساسی در موردشان دارید، اینها شروع خوبی هستند.

عاشق شدن

اگر فقط یک چیز در زندگی ام یاد گرفته باشم، این است که چیزهای کوچک خیلی مهم هستند. این عشق ورزی های ساده، نسبت به هر پولی که در حساب بانکی تان می گذارید، آرامش بیشتری به شما خواهند داد. همانطور که امرسون اینقدر زیبا بیان کرد: (بدون قلب سرشار از محبت، ثروت مثل گدایی بد قیافه است.) یا طبق نظر تولستوی: (ابزار به دست آوردن آرامش و خوشی این است که آن را به دیگری هدیه کنی.)

سایت ژولی پولی برای شما دوستان عزیز زندگی سرشار از عشق و آرامش را آرزومند است، امیدواریم یاد بگیرید به دیگران عشق بورزید و هر روز عشق بیشتری را دریافت کنید.