غذای خانگی سه سار چیتگر

گروه پیرامید اجرای چهارم قسمت هفتم مرحله دوم عصرجدید - ژولی پولی

گروه پیرامید اجرای چهارم قسمت هفتم مرحله دوم عصرجدید

گروه پیرامید اجرای چهارم قسمت هفتم مرحله دوم عصرجدید

19 خرداد 1398

قسمت هفتم مرحله ی دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید امشب ۱۸ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ با اجرای احسان علیخانی و داوری رویا نونهالی، دکتر سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد و امین حیایی بر روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

چهارمین اجرای قسمت هفتم مرحله دوم عصرجدید توسط گروه پیرامید با مربی گری بهنام روستایی بر روی صحنه ی این مسابقه رفت.

گروه ۴۱ نفره پیرامید بر روی صحنه ی عصرجدید ولوله ای برپا کردند و حرکات ژیمناستیک (نمایش آکروجیم) را به زیبایی اجرا کردند.

گروه پیرامید به مربیگری بهنام روستایی سرانجام توانستند نظر مثبت چهار داور مسابقه عصرجدید را کسب کنند و لحظاتی شاد و پر انرژی را برای تماشاچیان و داوران عصرجدید رقم زدند.


اجرای دوباره علی، عضو بامزه گروه پیرامید به درخواست احسان علیخانی:


کیا رکنی و گروه پیرامید در پایان قسمت هفتم طبق نظر داوران به عنوان برنده اعلام شدند و باید منتظر آرای مردمی باشند تا در بین ۱۰ نفر مرحله ی نیمه نهایی قرار بگیرند.

افرادی که علاقمند باشند می توانند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ خرداد از طریق اپلیکیشن روبیکا و یا شماره گیری کد دستوری هر شرکت کننده، استعداد برتر قسمت هفتم مرحله دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید را انتخاب کنند.

شرکت در رای گیری مسابقه استعدادیابی عصرجدید کاملا رایگان می باشد.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم طبق رای و نظر مردم رقابت کیا رکنی و گروه پیرامید به کجا می انجامد و کدامشان می توانند شانس حضور در فینال مسابقه استعدادیابی عصرجدید را از آن خود کنند.