غذای خانگی سه سار چیتگر

چند ایده جالب برای گیفت روز ولنتاین - ژولی پولی

چند ایده جالب برای گیفت روز ولنتاین

چند ایده جالب برای گیفت روز ولنتاین

24 بهمن 1398

اگر شما هم جزو دختر خانم ها و بانوان هنرمند هستید که تمایل دارید عشق زندگی خود را در روز ولنتاین با گیفت هایی که خودتان تهیه کرده اید سورپرایز کنید با ما همراه باشید…

مدتی است که در مناسبت های مختلف رسم شده که میزبان در جشن تولد، جشن عروسی یا مهمانی های خانوادگی همچون شب یلدا و … بعد از پایان مهمانی هدیه ی کوچکی را در نظر می گیرد و به مهمانان هدیه می کند تا آن روز در ذهنشان نهادینه شود و آن هدیه را به رسم یادگاری در منزل خود نگهداری کنند و همیشه یاد آن دورهمی به یاد ماندنی باشند.

روز ولنتاین البته یک دورهمی نیست که همه فامیل ها و اقوام در آن حضور داشته باشند، در بیشتر موارد یا یک مهمانی دو نفره دارید که شما و عشقتان در کنار هم هستید یا دوستان صمیمی تان در کنارتان حضور دارند.

به هر حال اگر دوست داشته باشید هدیه ای کوچک را به عشق زندگیتان که می تواند نامزد یا همسرتان باشد اهدا کنید یا به دوستان صمیمی تان گیفتی را تقدیم کنید ما چندین پیشنهاد در این بخش سایت ژولی پولی برای شما در نظر گرفته ایم که از آنها ایده بگیرید و در روزهای باقی مانده تا ولنتاین بتوانید هدیه ای زیبا و به یاد ماندنی آماده کنید.

چیزی تا ولنتاین نمانده برای عشقم کادو چی بخرم؟

عروسک های نمدی مناسب برای هدیه ولنتاین:

مدتی است که عروسک های نمدی و کلا درست کردن گیفت های زیبا به مناسبت های مختلف با نمد رواج پیدا کرده است. می توانید با نمد عروسک های عاشقانه خانومی و آقایی، قلب های کوچک که اطرافشان دوخت دارند، جاسوئیچی های سبیل، جاسوئیچی های قلبی، عروسک های خرسی و بامزه و … درست کنید.

عروسک های کوچک با خمیر چینی برای هدیه ولنتاین:

درست کردن عروسک های جفت دخترانه و پسرانه یا حیوانات کوچک که حالتی عاشقانه دارند، قلب های کوچک رنگارنگ، عروسک های خرسی یا خرس تدی و … ایده هایی بسیار جالب و دوست داشتنی برای هدیه روز ولنتاین با خمیر چینی هستند.

عروسک و قلب های بافتنی با کاموا برای هدیه ولنتاین:

تا فرصت دارید کامواهای خوشرنگ تهیه کنید و شروع به بافتن قلبهای رنگارنگ کنید و از آنها برای تهیه جا سوئیچی استفاده کنید که یکی از گیفت های زیبا و پرکاربرد برای روز ولنتاین می باشد، البته تهیه عروسک های عشقولانه هم با کاموا ایده ی خوبی است.

دوختن کوسن های زیبا برای هدیه ولنتاین:

اگر در خیاطی کمی سر رشته دارید وقت مناسبی است که برای ولنتاین پارچه ای که روی آن طرح لاو یا لب و سایر طرح های عاشقانه را دارد تهیه کنید و کوسنی زیبا برای آنکه دوستش دارید بدوزید.

تهیه شمع برای هدیه ولنتاین:

اگر در شمع سازی تجربه دارید و با پارافین می توانید شمع های زیبا تهیه کنید، پس یک شمع با طرح قلب برای عشقتان درست کنید و شب رویایی و شاعرانه ای را در کنار هم سپری کنید.

کارت تبریک و جعبه کادویی با مقوای برای هدیه ولنتاین:

اگر به کاردستی علاقمند هستید می توانید مقوا، روبان، ماژیک های اکلیلی و… تهیه کنید و خودتان کارت های تبریک زیبا و جعبه کادویی برای عشقتان درست کنید.

ما در اینجا به چند ایده برای تهیه گیفت روز ولنتاین اشاره کردیم، هر شخص به تناسب سلیقه و استعدادی که دارد می تواند هدیه ای زیبا برای روز ولنتاین آماده کند و به هر کس که دوستش دارد هدیه کند.

حتی می توانید در روز ولنتاین اعضای خانواده، پدر، مادر و خواهر و برادر خود را سورپرایز کنید و هدیه ای زیبا و به یاد ماندنی به آنها بدهید.