غذای خانگی سه سار چیتگر

چرا ارگاسم زن بر مرد اولویت دارد - ژولی پولی

چرا ارگاسم زن بر مرد اولویت دارد

چرا ارگاسم زن بر مرد اولویت دارد

22 تیر 1398

. شاید برای شما هم بارها این سوال مطرح شده باشد که چرا اولویت ارگاسم شدن زن بر مرد از اهمیت بالاتری برخوردار است ولی دلیلش را ندانسته باشید. با بخش سلامت جنسی در مجله خبری ژولی پولی همراه باشید تا به پاسخ سوال خود برسید:

در روابط زناشویی، مرد و زن باید هر دو به لذت جنسی برسند. اگر زن اول ارضا شود و به ارگاسم برسد، همچنان انرژی دارد و برانگیخته است، در این حالت هم همسرش را به ارگاسم می رساند و هم خودش از ادامه دادن رابطه، لذت بیشتری می برد.

ولی حالتی را تصور کنید که مرد فقط به فکر نیاز خودش باشد و ابتدا به ارگاسم برسد، در این مرحله مرد دیگر انرژی کافی ندارد تا بتواند همسرش را سیراب کند…

چرا زن اول باید ارضا شود

زنی که در رابطه جنسی با همسرش به ارگاسم می رسد و در ابتدا ارضا می شود، احساس آرامش کامل، سبکی و شادی می کند، احساس عصبی بودن و پرخاشگری از وجودش رخت می بندد. مطیع و صبور می شود و سعی می کند به حرفهای همسرش خوب گوش کند و به خواسته های مردش جامعه ی عمل می پوشاند.

زنی که از رابطه ی زناشویی لذت کافی را می برد مهربان می شود و سعی می کند با برطرف کردن نیاز همسرش از وی تشکر کند و با عشق و لذت بالایی تمام تلاشش را می کند تا همسرش را نیز به اوج لذت جنسی برساند.