غذای خانگی سه سار چیتگر

چالش عکس ۱۰ سال قبل ۱۰ هنرمند - ژولی پولی

چالش عکس ۱۰ سال قبل ۱۰ هنرمند

چالش عکس ۱۰ سال قبل ۱۰ هنرمند

1 بهمن 1397

این روزها که بازار اینستاگرام به شدت گرم است… هر کس به طریقی در حال فعالیت در اینستاگرام است. فعالان اینستا که هدف تجاری ندارند و مداوم در حال فالوور جمع کردن و بالا بردن لایک هستند و تمام تلاششان را می کنند تا دیده شوند شاخها و پلنگهای اینستا به شمار می آیند، برخی دیگر در حال رونق کسب و کار تجاریشان از طریق اینستا هستند تا از این طریق محصولاتشان را عرضه کنند.

در این میان سلبریتی ها، هنرمندان و چهره ها در همه جهت فعالیت می کنند، از فعالیت های هنری خودشان گرفته تا فعالیت های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و …

این روزها چالشی در بین اعضای اینستاگرام با نام عکس های ۱۰ سال قبل راه افتاده، این چالش بطوری همه گیر شده است که علاوه بر هنرمندان ایرانی و خارجی روی مردم عادی نیز تاثیر گذاشته است و در بیشتر پیج های اینستاگرام می توانید شاهد قرار گرفتن دو عکس در کنار هم از یک شخص باشید عکسی که مربوط به ۱۰ سال پیش است و عکسی که مربوط به حال حاضر است.

در این میان هنرمندانی همچون مهراب قاسم خانی، نجمه جودکی، شیلا خداداد، امیر مهدی ژوله، هانیه غلامی، نیما کرمی، روناک یونسی، مهناز افشار، ویشکا آسایش، فقیهه سلطانی، سپند امیرسلیمانی، ارژنگ امیرفضلی و … نیز در چالش عکس ۱۰ سال قبل شرکت کرده اند.

برخی با این چالش جدی برخورد کرده اند و برخی نگاهی طنز آمیز نسبت به این چالش داشته اند.

در ادامه می توانید تعدادی از تصاویری که هنرمندان در پیج های اینستاگرام خود از چالش عکس ۱۰ سال قبل منتشر کرده اند مشاهده نمایید.