غذای خانگی سه سار چیتگر

پخش فصل هفتم خندوانه بعد از ماه های محرم و صفر - ژولی پولی

پخش فصل هفتم خندوانه بعد از ماه های محرم و صفر

پخش فصل هفتم خندوانه بعد از ماه های محرم و صفر

6 تیر 1398

سفر جنجالی رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا و انتقاداتی که به رامبد جوان برای تولد فرزندش در خارج از کشور وارد شد از یک سو و عدم پخش تکرار برنامه ی خندوانه و قاچ از شبکه ی نسیم از سوی دیگر… موجب شد تا شایعاتی مبنی بر تعطیلی و عدم ساخت برنامه ی خندوانه مطرح شود.

اما روز گذشته پستی در اینستاگرام رسمی برنامه ی خندوانه منتشر شد که به شایعات پایان داد و مژده ی پخش فصل هفتم برنامه ی خندوانه بعد از ماه های محرم و صفر از شبکه ی نسیم را اعلام نمود.

خندوانه تعطیل نشده است
اینستاگرام خندوانه

اراده‌ی سازمان همواره بر حفظ خندوانه بوده است.
سید علی احمدی تهیه کننده برنامه خندوانه اعلام کرد: قرار ما با شبکه نسیم شروع فصل هفتم پس از ماه‌های محرم و صفر بوده و این قرار کماکان به قوت خود باقی‌ است.
وی افزود: اراده‌ای برای حذف خندوانه در رسانه‌ی ملی وجود ندارد بنابراین از رسانه‌ها درخواست می‌کنم ضمن رعایت اخلاق حرفه‌ای به این خبر خلاف واقع دامن نزنند.
او اضافه کرد: پخش نشدن تکرار‌های خندوانه و قاچ با هماهنگی بوده و این درخواست در روز‌های مابین همه‌ی فصل‌های خندوانه وجود داشته است‌.
اصولا معتقدیم برای دوری از تکرار، با توقف بازپخش برنامه باید به مخاطب فرصت استراحت و به گروه خندوانه فرصت بازیابی و نوآوری بدهیم.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم بعد از پایان ماه محرم و صفر، سری هفتم برنامه ی خندوانه از شبکه ی نسیم پخش خواهد شد؟

 در صورت پخش این برنامه آیا همچنان کارگردان و مجری برنامه ی خندوانه، رامبد جوان خواهد بود یا خیر؟