غذای خانگی سه سار چیتگر

پارک دلفین ها یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش - ژولی پولی

پارک دلفین ها یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش

پارک دلفین ها یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش

17 دی 1397

جزیره زیبای کیش یکی  از جاذبه های جهانگردی و گردشگری استان هرمزگان، خلیج فارس و کشور عزیزمان ایران محسوب می شود.

فصل زمستان و ایام نوروز بهترین زمان از جهت آب و هوایی برای سفر به این جزیره ی زیباست.

جزیره کیش انواع و اقسام جاذبه های توریستی همچون مکان های دیدنی، تفریحی، رستوران ها، هتل ها و مراکز خرید مدرن و پاساژهای لوکس را گرد هم آورده است تا هر گردشگری از سفر به آن نهایت لذت را ببرد.  

از جاذبه های جزیره کیش می توانیم به کشتی به گل نشسته یونانی، اسکله تفریحی، ساحل کلبه هور، پارک ساحلی مرد ماهیگیر، تفریحات آبی (غواصی، تیوب سواری، اسکی سواری، کیبل اسکی)، شهر زیر زمینی کاریز، پاساژهای مدرن و … را نام ببریم.

پارک دلفینهای جزیره کیش

امروز می خواهیم در بخش مکانهای تفریحی ایران به پارک دلفین یا دلفیناریوم جزیره کیش اشاره کنیم که یکی از مراکز تفریحی جذاب و جالب برای گروه های سنی مختلف بخصوص کودکان و نوجوانان می باشد.

بی شک تعریف پارک دلفین ها را بسیار شنیده اید، اکثریت افرادی که به کیش سفر می کنند بسیار هیجان دارند تا به پارک دلفین ها بروند و دنیایی از شادی و هیجان را در کنار این جانواران دریایی باهوش تجربه کنند.

پارک دلفین جزیره کیش حدود ۱۰ سال پیش شروع به فعالیت نمود و اکنون یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مراکز تفریحی جزیره کیش می باشد.

مجموعه ی بزرگ تفریحی و گردشگری با مساحت ۱۰۰ هکتار واقع در جنوب شرقی جزیره کیش که شامل باغ پرندگان، استخر دلفین ها، سفره خانه سنتی، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز و … می باشد.

این مجموعه تفریحی دارای اتوبوس های قطاری است که گردشگران می توانند از بخش های مختلف باغ پرندگان، فضای سبز و دلفیناریوم بازدید کنند.

در دلفیناریوم کیش علاوه بر مشاهده ی حرکات نمایشی دلفین ها می توانید از سایر پستانداران دریایی همچون گراز دریایی، گربه دریایی و … بازدید نمایید.

مربیان ایرانی در حال تربیت این دلفین ها و سایر جانوران دریایی هستند، بطوریکه ۲ گراز دریایی واقع در جزیره کیش تنها گرازهای دریایی موجود در خاورمیانه هستند و مربیان از زمان انتقال این دو گراز دریایی به کیش آموزش آنها را آغاز نموده اند.

حرکات نمایشی جانوران دریایی، مشاهده ی نقاشی کشیدن دلفین ها، غواصی و شنا با دلفین ها گوشه ای از زیبایی های پارک دلفین هاست.

علاوه بر تماشای دلفین ها می توانید از بخش های مختلف پارک دلفین ها همچون باغ پرندگان و مشاهده گونه های مختلف پرندگان مثل توکان، قو، حواصیل، لک لک، شترمرغ و … ، فضای سبز پارک و مشاهده گونه های گیاهی مختلف مثل اکالیپتوس، اکاسیا، کهور، انجیر معابد و … مشاهده آبزیان همچون کورکودیل، افعی، مار بوآ، پیتون و … بهره مند شوید.

امیدواریم که به همین زودی ها سفر به جزیره زیبای کیش و پارک دلفین ها را تجربه کنید.