غذای خانگی سه سار چیتگر

همه چیز در مورد بازی مهیج فورتنایت - ژولی پولی

همه چیز در مورد بازی مهیج فورتنایت

همه چیز در مورد بازی مهیج فورتنایت

9 بهمن 1397

اگر شما دوستان عزیز هم به بازهای کامپیوتری، انواع گیم های موبایلی، کنسول های بازی علاقمند می باشید، بی شک فوتنایت  (Fortnite)یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که هر گیمری را جذب خودش می کند.

فورتنایت بازی رایگان، آنلاین و گروهی است که برای انواع پلتفرم ها و کنسول های بازی (مایکروسافت ویندوز، مک او اس، اندروید، پلی استیشن ۴، نینتندو سوئیچ، اکس باکس وان) توسط شرکت اپیک گیمز و پیپل کن فلای توسعه یافت.

بازی فوتنایت در ۲۵ جولای سال ۲۰۱۷ (۳ مرداد سال ۹۶) به صورت پولی توسط شرکت اپیک گیمز (Epic Games) منتشر شد.

سبک بازی فورتنایت بتل رویال (Battle Royale) و مشابه با بازی Pubg است.

در مرحله ی اول معرفی این بازی خیلی ها اعتقاد داشتند فورتنایت رقیبی برای پابجی به شمار می آید ولی فورتنایت توانست گوی رقابت را از پابجی برباید و به درآمدی بیشتر برسد.

بطور کلی بازیهای سبک بتل رویال بازی هایی هستند که شرکت کننده در آنها با هم تیمی های خود برای بقا مبارزه می کند و همه ی آنها کشته می شوند و تنها کسی که ترفندهای لازم را برای زنده ماندن به کار می گیرد برنده بازی به شمار می آید.

در ابتدا بازی های بتل رویال به دلیل خشونت بالا برای نوجوان در کشور چین ممنوع بود و پس از مدتی رفع ممنوعیت شد.

از مرداد ماه سال ۱۳۹۷ نسخه ی اندرویدی فورتنایت عرضه شد ولی متاسفانه در گوگل پلی منتشر نشده است و برای دانلود آن باید از طریق سایت رسمی اپیک گیمز یا سایت های واسط اقدام کنید.

برای استفاده از بازی فورتنایت در ایران باید از فیلترشکن استفاده کنید به دلیل اینکه طبق قوانین آمریکا این بازی جذاب و مهیج برای کشورهای کره شمالی، سودان، ایران و کوبا غیر قابل دسترس است.

این بازی به دلیل گرافیک بسیار جذاب، وضعیت اکشن و ماجراجویانه ای که دارد اعتیادآور است و پس از هر باز کشته شدن تمایل دارید بار دیگر به بازی برگردید و برای زنده ماندن مبارزه کنید.

داستان بازی فورتنایت:

داستان در زمان حال است که ۹۸ درصد از جمعیت جهان بخاطر طوفان های سراسری ناپدید می شوند و زامبی ها که دل و جرئت پیدا کرده اند به بقیه افرادی که بازمانده هستند حمله می کنند، افراد نجات یافته راهی پیدا می کنند تا ساختمان ها و سرپناه هایی برای مقابله با طوفان بسازند و بتوانند با زامبی ها مقابله کنند. آنها باید بتوانند از سرپناه ها بیرون بیایند و به هم تیمی های خود کمک بکنند. از این جهت این بازی بتل رویال است که نجات یافتگان طوفان، سوار هواپیما می شوند و به جزیره ای وارد می شوند که باید دنبال اکتشاف باشند. در این جزیره انواع سلاح پیدا می شود و منطقه امن جزیره هر لحظه در حال کوچک شدن است، باید مبارزه کنید هم تیمی های خود را شکست دهید، سرانجام تنها بازیکنی که زنده می ماند برنده بازی است و ….