غذای خانگی سه سار چیتگر

هشتمین دوره فیراکاپ آزاد ایران - ژولی پولی

هشتمین دوره فیراکاپ آزاد ایران

هشتمین دوره فیراکاپ آزاد ایران

26 بهمن 1397

با پیشرفت علم و تکنولوژی روز به روز جهانیان برای تسهیل کارها به سمت دنیای رباتها گام برمی دارد تا بتواند کارها را به بهترین و آسان ترین نحو به انجام رسانند.

همکاری سه شاخه ی علوم مهندسی کامپیوتر، برق و مکانیک موجب پدید آمدن موجودات متحرکی می شود که براساس سنسورها و پردازش داده هایی که دارند می توانند کارهای جالب و برنامه ریزی شده ای را انجام دهند.

سالهاست که بخش نخبگان دانش آموزی و دانشجویی کشورمان توانسته در زمینه ی دانش رباتیک و هوش مصنوعی به پیشرفت های چشم گیری دست یابد و حتی مقام هایی را در سطح جهانی کسب کند.

در سال ۱۹۹۶ مسابقات رباتیک جهانی فیرا برای نخستین بار برگزار شد، فیرا از زمان پیدایش تاکنون به پیشرفت های چشم گیری رسیده است و تابحال بصورت سالیانه در کشورهای مختلفی همچون استرالیا، انگلیس، تایوان، چین، کره جنوبی، برزیل، فرانسه، دانمارک و … برگزار شده است.

autcup2019

مسابقات رباتیک جهانی فیرا شامل چهار بخشی اصلی می باشد:

  • FIRA AIR
  • FIRA Challenge
  • FIRA Sport
  • FIRA Youth

امسال از ۱۰ ام تا ۱۳ ام اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، هشتمین دوره فیراکاپ آزاد ایران (autcup 2019)  (جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه امیرکبیر) با همکاری فدراسیون جهانی رباتیک فیرا برگزار می شود.

مسابقات فیراکاپ آزاد ایران در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی با حضور جمعی از مربیان و اساتید و محققان اجرا می شود.

این دوره از مسابقات مرحله انتخابی مسابقات جهانی فیراکاپ جهانی ۲۰۱۹ می باشد که در ۱۱ام تا ۱۶ام آگوست در کره جنوبی برگزار می شود.

ما در سایت ژولی پولی برای تمام دانش آموزان، دانشجویان و محققان و افراد شرکت کننده در مسابقات فیراکاپ آزاد ایران آرزوی موفقیت روز افزون داریم.