غذای خانگی سه سار چیتگر

معرفی ۴ بازی دخترانه اندرویدی - ژولی پولی

معرفی ۴ بازی دخترانه اندرویدی

معرفی ۴ بازی دخترانه اندرویدی

25 دی 1397

از دوره ی بچه های دهه شصتی که آتاری ها و میکروها به عنوان نسل های اولیه کنسول بازی های کامپیوتری روی کار آمدند تا الان که پلی استیشن و بازی های اندرویدی و ios برای موبایل رواج یافته است، کودکان و بعضا بزرگترها هم به این گونه بازیها علاقمند هستند.

این روزها مداوم شنیده می شود که استفاده بیش از حد از کامپیوتر و موبایل می تواند برای قدرت حافظه، میزان هوش و بینایی کودکان مضر باشد و حتی نشستن های طولانی و عدم تحرک موجب چاق شدن کودکان شود.

استفاده درست از هر تکنولوژی می تواند بر لذت مصرف آن بیفزاید، پس با آموزش صحیح و کنترل کودکان آنها را به طرز استفاده صحیح از بازی های کامیپوتری و موبایلی سوق دهیم.

استفاده درست از اینگونه بازی ها قدرت تمرکز و سرعت عمل کودکان را افزایش می دهد و حتی برخی از بازی ها می تواند بر میزان مهارت کودک در دنیای واقعی بیفزاید و کودک را برای ساختن آینده کمک کند.

امروز می خواهیم در بخش گیم سایت ژولی پولی شما را با  ۴ بازی اندرویدی دخترانه آشنا کنیم:

  1. My Cafe: Recipes & Stories: یک بازی دخترانه و بسیار جذاب است که به صورت رایگان می توانید دانلود کنید. در این بازی شما نقش مدیر رستوران را ایفا می کنید. از وظایف شما در این بازی می توانیم به چیدمان داخلی کافی شاپ، استخدام کارمندان جدید، جذب مشتری، سرو و تهیه غذاها و نوشیدنی های خوشمزه اشاره کنیم.
  2. My Talking Girl : بازی دختر سخنگو یکی دیگر از بازی های دخترانه و رایگان است که شما می توانید این دختر را در صفحه حرکت دهید، مدل لباس، مو و چیدمان خانه اش را به صورت سفارشی آماده کنید. او را بخندانید، غذا انتخاب کنید و به او غذا بدهید. در واقع شما باید به جای این دختر سخنگو ایفای نقش کنید و تمام کارهایش را انجام دهید.
  3. Shopping Mall Girl : این بازی دخترانه و رایگان به شما کمک می کند که به آراستگی و ظاهر خود اهمیت دهید. در این بازی فرصت دارید تا ساعت ۹ شب به مراکز خرید و فروشگاه ها مراجعه کنید و لباس دلخواه، زیور آلات و کفش و … را بخرید. آرایش موهای خود را تغییر دهید و مثل مانکن ها یا مدلینگ ها روی استیج راه بروید و از ظاهر خود لذت ببرید.
  4. House Cleaning Game  : یک بازی دخترانه و اندرویدی که مهارت کودکان دختر را در تمیز کردن خانه و کمک کردن در کارهای خانه تقویت می کند. در این بازی شما وظیفه دارید تمام خانه و دیوارها را تمیز کنید و وسایل غیر قابل استفاده را دور بریزید. در واقع این بازی شباهت هایی به خانه تکانی قبل از عید دارد که باید تمام خانه کاملا تمیز شود و وسایل در جای خودشان قرار بگیرد.