غذای خانگی سه سار چیتگر

مروری کوتاه بر تاریخچه واتس اپ - واتس آپ - واتس اپ - پیام رسان امن - whatsapp

مروری کوتاه بر تاریخچه واتس اپ

مروری کوتاه بر تاریخچه واتس اپ

11 شهریور 1397

سلام دوستان در آغاز مطالب بخش تکنولوژی سایت ژولی پولی، ما قصد داریم درباره ی واتس اپ whatsapp  که مشهور ترین اپلیکشین پیام رسان در سراسر جهان است، برای شما مطالبی را بیان کنیم. با ما همراه شوید.

WHATSAPP

هدف از ساخت واتس اپ، ایجاد ارتباط و فرستان پیام به دوستان، آشنایان و اعضای خانواده می باشد.

این برنامه در ۱۸۰ کشور جهان بیش از ۱میلیارد عضو دارد و دلیلی که باعث شده تا تعداد اعضای آن بی شمار شوند، رایگان، ساده، ایمن بودن آن است.

به نقل از مدیر رسانه ای واتس اپ، هدف از ساخت برنامه را این چنین بیان کرده است:

هدف ما ایجاد یک محیط رسانه ای امن بود تا هکرها و دیگر سود جویان نتوانند به اطلاعات شخصی از قبیل: عکس، فیلم، متن های ارسالی بین اعضا دست یابند.

مهم ترین نکته امنیتی درباره این اپلیکیشن:

اگر به علت هک شدن پیام ها و تبادلات اطلاعات بین اعضا، هکرها بتوانند به آن ها دسترسی پیدا کنند، تنها با کدهای باینری ۰۱۰۱۱۱۰ و نا مشخص مواجه خواهند شد و این مسئله سبب بالا بردن اعتبار این برنامه در جهان شده است.

Whatsapp در سال ۲۰۱۴ به فیسبوک facebook  به ارزش۱۶ میلیارد دلار واگذار شد اما مدیران آن اعلام کردند که این مسئله خدشه ای به کار ما وارد نخواهد کرد و ما همچنان به مسیر رشد و پیشرفت خود ادامه خواهیم داد.

دوستان امیدوارم از خواندن این مطلب بهره لازم را برده باشید، لطفا در جهت بهبود مطالب و کیفیت سایت نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

از همراهی شما متشکریم