غذای خانگی سه سار چیتگر

علی و علیرضا یعقوبی اجرای چهارم قسمت نهم مرحله دوم عصرجدید - ژولی پولی

علی و علیرضا یعقوبی اجرای چهارم قسمت نهم مرحله دوم عصرجدید

علی و علیرضا یعقوبی اجرای چهارم قسمت نهم مرحله دوم عصرجدید

27 خرداد 1398

قسمت نهم مرحله دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید با اجرای احسان علیخانی و داوری دکتر سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد، امین حیایی و رویا نونهالی بعد از اخبار ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

چهارمین و در واقع آخرین اجرای قسمت نهم مرحله دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید توسط علی و علیرضا یعقوبی با گروهشان بر روی صحنه ی عصرجدید رفت.

یک اجرا با شرکت‌کننده‌هایی از چندین ملیت، لحظات بسیار مهیج، و شعار “جهان بدون تبعیض” توسط علی و علیرضا یعقوبی و گروهشان در قسمت نهم عصرجدید اجرا شد.

علی و علیرضا یعقوبی توانستند رای مثبت چهار داور مسابقه عصرجدید را کسب کنند.

شکوفه عزیزی و شروین حاجی آقا پور در پایان قسمت نهم طبق نظر داوران به عنوان برنده اعلام شدند و باید منتظر آرای مردمی باشند تا در بین افراد برگزیده ی مرحله ی نیمه نهایی قرار بگیرند.

افرادی که علاقمند باشند می توانند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ خرداد از طریق اپلیکیشن روبیکا و یا شماره گیری کد دستوری هر شرکت کننده، استعداد برتر قسمت نهم مرحله دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید را انتخاب کنند.

شرکت در رای گیری مسابقه استعدادیابی عصرجدید کاملا رایگان می باشد.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم طبق رای و نظر مردم رقابت شکوفه عزیزی و شروین حاجی آقاپور به کجا می انجامد و کدامشان می توانند شانس حضور در فینال مسابقه استعدادیابی عصرجدید را از آن خود کنند.