غذای خانگی سه سار چیتگر

طرز تهیه ماکارونی با گوشت چرخ کرده - ماکارونی با گوشت - غذای خوشمزه و سریع - ماکارونی

طرز تهیه ماکارونی با گوشت چرخ کرده

طرز تهیه ماکارونی با گوشت چرخ کرده

10 شهریور 1397

سلام

تیم ژولی پولی امروز قصد دارد طرز تهیه یکی از غذاهای پرطرفدار در سراسر جهان مخصوصا ایتالیا  به نام ماکارونی با گوشت چرخ کرده را به شما معرفی کند.

مواد لازم برای ۴ تا ۶ نفر:

  • ماکارونی یک بسته
  • گوشت چرخ کرده نیم کیلو
  • رب گوجه فرنگی ۴ قاشق سوپ خوری
  • پیاز یک عدد
  • نمک و فلفل به مقدار کافی

طرز تهیه ماکارونی با گوشت چرخ کرده

طرز تهیه ماکارونی با گوشت:

پیاز را خرد کرده سرخ می کنیم گوشت را به آن اضافه کرده، رب گوجه فرنگی (آب گوجه فرنگی) و کمی نمک با دو لیوان آب داخل گوشت می ریزیم و با حرارت ملایم می گذاریم آرام بجوشد تا آب آن کم شود بعد از پختن گوشت چند قاشق بیشتر آب نداشته باشد. در یک ظرف مناسب آب می ریزیم و می گذاریم تا جوش بیاید. بعد از جوش آمدن آب، ماکارونی را در آن می ریزیم و یک قاشق روغن و کمی نمک هم به آن اضافه می کنیم و می گذاریم تا مغز ماکارونی نرم شود ولی له نشود ماکارونی را در آبکش می ریزیم مقداری آب سرد روی آن می ریزیم تا لیزی آب برود و بهم نچسبد بعد در ظرف کمی آب روغن درست کرده ، ماکارونی را جدا می کشیم و گوشت را هم در یک ظرف جداگانه و یا با هم در ظرف گوشت و ماکارونی را مخلوط کرده یعنی مایه گوشت را لا به لای ماکارونی بریزیم. درصورت تمایل می توانیم پنیرهم روی آن رنده کنیم .

امیدوارم با تهیه این غذا و نوش جان کردن آن در کنارخانواده از طعم آن لذت ببرید، تیم ما در ادامه قصد دارد طرز تهیه غذاهای دیگر را نیز به شما بازدید کننده محترم آموزش بدهد، با ما همراه باشید.