غذای خانگی سه سار چیتگر

ژولی پولی- طرز تهیه سوپ کدو حلوایی- طرز تهیه سوپ کدو تنبل- آشپزی آسان- انواع سوپ-پیش غذا

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی (ویژه شب یلدا)

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی (ویژه شب یلدا)

21 آذر 1397

سوپ یکی از پیش غذاهای خوشمزه و مقوی برای انواع و اقسام غذاها بخصوص در فصل زمستان است. سوپ کدو حلوایی جزو خوش طعم ترین سوپ هاست که مناسب برای فصل پاییز و زمستان و برای درمان سرماخوردگی است.

اگر شما دنبال یک پیش غذای ویژه برای شب یلدا می گردید، ما در تیم ژولی پولی شما را با طرز تهیه سوپ کدو حلوایی آشنا می کنیم تا برای شب یلدا تهیه کنید.

مواد لازم جهت تهیه سوپ کدو حلوایی:

  1. کدو حلوایی (نصف یک کدو حلوایی کوچک)
  2. پیاز یک عدد
  3. سیب زمینی ۲ عدد
  4. هویج ۱ عدد
  5. آب مرغ دو لیوان
  6. تره فرنگی ۲ شاخه
  7. کره ۵۰ گرم
  8. نمک و ادویه به مقدار لازم
  9. آبلیمو به مقدار لازم

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی:

پیاز، سیب زمینی، هویج را پوست کنده و خرد می کنیم و تره فرنگی را هم خرد کرده، مواد را با هم ترکیب می کنیم و با کره تفت می دهیم. آب مرغ را به مواد اضافه می کنیم و درب ظرف را می بندیم تا کاملا پخته شوند.

کدو تنبل را پوست می کنیم داخل آن را تمیز می کنیم و تخم هایش را خارج می کنیم و خرد می کنیم. کدو حلوایی خرد شده را به مواد در حال پخت اضافه می کنیم.

مواد را با مخلوط کن یا همزن، میکس می کنیم. نمک، ادویه و آبلیمو را به سبزیجات اضافه می کنیم و ۱۵ دقیقه منتظر می مانیم تا کاملا سوپ پخته شود و طعم  مواد با هم ترکیب شود.

اگر تمایل دارید یک ظرف زیبا برای سرو کردن سوپ کدو حلوایی داشته باشید، می توانید قسمت بالای کدو حلوایی را جدا کنید و تخم هایکدو حلوایی را خارج کنید و سوپ را در داخل کدو حلوایی خالی شده بریزید و از قسمتبالای کدو حلوایی که جدا کرده اید به عنواب درب آن استفاده کنید تا سوپ سرد نشود.