غذای خانگی سه سار چیتگر

طراح وب کیست؟ جایگاه شغلی طراح وب کجاست؟ طراحی وب - ساخت وب سایت - ژولی پولی

طراح وب کیست و جایگاه شغلی آن کجاست؟

طراح وب کیست و جایگاه شغلی آن کجاست؟

25 شهریور 1397

با توسعه ی دنیای مجازی و تاثیر آن بر شغل های سنتی، نیاز به داشتن وب سایت در تمام کارها به چشم می خورد. از این رو اگر شما کمی استعداد و علاقه به یادگیری مباحث کامپیوتری داشته باشید با استمرار و تلاش می توانید یک طراح وب شوید و موقعیت شغلی خوبی را کسب کنید.

امروز تیم ژولی پولی قصد دارد شغل طراحی وب را معرفی کند و از جایگاه شغلی آن بگوید. با ما همراه باشید تا با این انسانهای متفاوت و هوشمند و جایگاه شغلیشان آشنا شوید…

طراح وب کیست؟

در نگاه اول شاید این طور به نظر برسد که طراح وب همان کسی است که یک وب سایت را از نظر گرافیکی طراحی و خلق می کند یا شاید فردی در نظر گرفته شود که آشنایی با طراحی، نقاشی یا گرافیک دارد. البته طراح وب دارای چنین مهارت هایی نیز هست اما شاید بهتر باشد وی را چنین تعریف کنیم:

طراح وب یک کارشناس نرم افزار با گرایش در زمینه نرم افزار های تحت وب است که با اصول طراحی و گرافیک آشنایی داشته و همچنین با استفاده از ابزارهای نوین برنامه نویسی به خلق یک وب سایت می پردازد.

طراح وب علاوه بر تحصیل در این زمینه باید تلاشگر باشد تا همیشه با اطلاعات به روز و روش های نوین بتواند در زمینه کاری خود موفق جلوه کند.

طراحان وب معمولا در شاخه های مختلفی فعالیت دارند. به طور مثال طراح وب می تواند برنامه نویس تحت وب، گرافیست تحت وب یا تلفیقی از این دو باشد.

طراح وب کیست

جایگاه اجتماعی و شغلی طراح وب:

در اجتماع، شما به عنوان طراح وب، یک مهندس یا متخصص نرم افزار با گرایش اینترنت خواهید بود که همیشه جای پیشرفت و ترقی در کار شما وجود خواهد داشت.

در جایگاه شغلی هم می توانید یکی از وضعیت های زیر را برای خود متصور شوید:

  1. شرکت های طراحی و برنامه نویسی وب استخدام شوید.
  2. در پروژه های تحت وب و مربوط به اینترنت به صورت پروژه ای کار کنید.
  3. در منزل خود و از طریق اینترنت با بازاریابی به جذب کار بپردازید و اتاق خود را به دفتر کاری خود تبدیل کنید.
  4. با کسب تجربیات مناسب اقدام به تدریس یا آموزش این حرفه کنید.