غذای خانگی سه سار چیتگر

زمین لرزه ای به بزرگی ۵٫۹ ریشتر گیلانغرب را لرزاند - ژولی پولی

زمین لرزه ای به بزرگی ۵٫۹ ریشتر گیلانغرب را لرزاند

زمین لرزه ای به بزرگی ۵٫۹ ریشتر گیلانغرب را لرزاند

16 دی 1397

کشور عزیزمان ایران جزو مناطق لرزه خیز در جهان است بطوریکه چند وقت یکبار شاهد زلزله ای در نقطه ای از کشورمان هستیم. وقوع زلزله در هر نقطه از کشورمان لرزه به اندام همه مردم می اندازد و یادآور خاطرات و روزهای تلخ است.

با وجودیکه گفته می شود در هنگام وقوع زلزله باید آرامش خود را حفظ کنیم ولی زلزله حادثه ای استرس زاست که در برخی موارد همان ترس و استرس ناشی از وقوع زلزله و فرار از صحنه ی حادثه موجب مصدومیت می شود.

از آبان ماه پارسال شاهد زمین لرزه و پس لرزه های بسیاری در غرب کشورمان، استان کرمانشاه و شهرستان ها و روستاهای این استان بوده ایم.

زلزله کرمانشاه

در ۲۱ آبان سال ۱۳۹۶ زلزله ای به بزرگی ۷٫۳ ریشتر در استان کرمانشاه و مناطق اطراف آن اتفاق افتاد که موجب جان باختن و مصدومیت و بی خانمانی عده ی زیادی از هموطنان کشورمان شد.

اما امروز یکشنبه ۱۶ دی ماه سال ۱۳۹۷ زلزله ای به بزرگی ۵٫۹ ریشتر و عمق ۱۰ کیلومتر از زمین، حوالی شهرستان گیلانغرب در استان کرمانشاه را لرزاند.

خبرها حاکی است که مرکز زلزله ۵٫۹ ریشتری منطقه ای خالی از سکنه در گیلانغرب بوده است.

چندین پس لرزه پس از این زمین لرزه تاکنون به وقوع پیوسته است.

ستاد مدیریت بحران گیلانغرب در حال آماده باش می باشد و بیمارستان ها و مراکز درمانی این منطقه آماده پذیرش مصدومین و مراجعین هستند.

اعلام شده است فردا دوشنبه ۱۷ دی تمامی مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی گیلانغرب به غیر از دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند تعطیل می باشند.

ما در مجموعه ژولی پولی برای همه ی هموطنان خود در سراسر کشور آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم هیچ وقت شاهد وقایعی تلخ در کشورمان نباشیم.