غذای خانگی سه سار چیتگر

زمان پخش قسمت پنجم و ششم مرحله دوم مسابقه عصرجدید - ژولی پولی

زمان پخش قسمت پنجم و ششم مرحله دوم مسابقه عصرجدید

زمان پخش قسمت پنجم و ششم مرحله دوم مسابقه عصرجدید

10 خرداد 1398

مسابقه استعدادیابی عصرجدید در این مدت توانسته جایگاه خود را در بین طرفدارانش پیدا کند و هر چه به سمت فینال عصرجدید نزدیک می شویم، مردم برای دیدن قسمت بعدی مسابقه عصرجدید لحظه شماری می کنند.

مسابقه استعدادیابی عصرجدید از ۲۷ بهمن با اجرای احسان علیخانی و داوری امین حیایی، دکتر سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد، رویا نونهالی بر روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

تاکنون چهار قسمت از مرحله ی دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید در روزهای یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سوم سیما پخش شده است، ولی هفته ی گذشته به دلیل تقارن پخش برنامه ی عصرجدید با مراسم احیای شب های قدر و سوگواری حضرت امیرالمومنین مسابقه استعدادیابی عصرجدید پخش نشد.

قسمت پنجم از مرحله دوم مسابقه عصرجدید در روز شنبه ۱۱ خرداد ساعت ۱۸ بعد از مسابقه والیبال ایران و چین و قسمت ششم از مرحله دوم مسابقه عصرجدید در روز یکشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۲۳:۳۰ بعد از فینال جام حذفی تیم فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان پخش خواهد شد.

بازپخش قسمت پنجم مسابقه عصرجدید در روز یکشنبه ساعت ۱۷ و تکرار قسمت ششم مسابقه عصرجدید در روز دوشنبه ساعت ۱۸ پخش خواهد شد.

در زیر می توانید ویدئویی را که احسان علیخانی در صفحه اینستاگرامش مبنی بر زمان پخش قسمت پنجم و ششم مرحله دوم مسابقه عصرجدید منتشر کرده است را مشاهده نمایید: