غذای خانگی سه سار چیتگر

روزتان را خوب شروع کنید - شروع یک روز خوب - روز خوب - پیش به سوی موفقیت - ژولی پولی

روزتان را خوب شروع کنید

روزتان را خوب شروع کنید

28 شهریور 1397

مهم ترین رکن در گذراندن طول روز، شروع درست و خوب آن است. سایت ژولی پولی مطلبی را در ارتباط با شروع یک خوب روز ارائه کرده است، ما امیدواریم شما پس از مطالعه این مبحث تغییر شگرفی را در شروع روزهای زیبای زندگی خود ایجاد کنید.

روشی که روزتان را شروع می کنید، عامل تعیین کننده ای برای اینکه تا انتهای روز را چگونه بگذرانید، است. من نیم ساعت اول بعد از برخاستن از رختخواب را نیم ساعت طلایی می نامم، زیرا اعتقاد دارم که این نیم ساعت ارزشمند ترین لحظه های روز شماست و تاثیر بی نظیری روی کیفیت هر لحظه ای که بعد از آن می آید دارد. اگر آگاهی و نظم و انضباط داشته باشید، طی این دقایق کلیدی، فقط به ناب ترین افکار فکر می کنید و بهترین اعمال را انجام می دهید، در این صورت توجه خواهید کرد که روزهای شما پیوسته به بهترین شکل رقم خواهد خورد.

هریک از ما، برای رسیدن به قله های موفقیت و فائق شدن برفعالیت های روزمره ی زندگی، باید ( نیم ساعت طلایی ) را غنیمت بشماریم. نیاز داریم به محلی برویم که بتوانیم دوباره روی هدف اصلی زندگی مان تمرکز کنیم، تجدید قوا کنیم و دوباره بر مسائل مهم متمرکز شویم.

شروع یک روز خوب

سعی کنید صبح ها که از خواب بیدار می شوید یک صبح موثر را برای خودتان تدارک ببینید که پیوسته شما را در طول روز شارژ و سرشار از انرژی و آرامش کند. مکانی امن که می تواند فضایی کوچک یا حیاط خانه یا هر جای دیگری که دوستش دارید باشد را در نظر بگیرید، به آنجا بروید و به فعالیت های سراسر روزتان بدون مزاحم فکر کنید. حتما در این تایم، ۱۵ دقیقه از وقت خود را به مراقبه اختصاص دهید و به چیزهای خوبی فکر کنید که در طول روز انتظارش را دارید پس تمام اتفاق های خوب را تجسم کنید. اگر وقت به شما اجازه می دهد چند صفحه از یک کتاب با موضوع موفقیت که نوشته افراد موفق است را مطالعه نمایید.

درس هایی که از کتابهای موفقیت می آموزید موجب می شود بر خودتان متمرکز شوید و کمک می کند روزتان را درست آغاز کنید. این چیزی است که در ساعات اولیه روز بسیار با ارزش است. اگر هر روزتان را خوب شروع کنید بعد از مدتی در می یابید که همان فرد قبلی نیستید.

برگرفته از نوشته های رابین شارما