غذای خانگی سه سار چیتگر

خوردن آبمیوه تازه-تاثیر خوردن آبمیوه-خوردن آب میوه - تغذیه سالم- نوشیدنی سالم- ژولی پولی- آبمیوه

خوردن آب میوه تازه را فراموش نکنید

خوردن آب میوه تازه را فراموش نکنید

24 آبان 1397

اگر شما هم دوست دارید یک روز پر از نشاط و انرژی را شروع کنید ژولی پولی قصد دارد شما را با تاثیرات خوردن آب میوه تازه به صورت روزانه آشنا کند. با ما همراه باشید…

غذاهایی که مصرف می کنید روی احساساتتان تاثیر دارد و افکارتان را باز می کند. به این دلیل است که حکمای قدیم فقط غذاهای سبک می خوردند. آنها می دانستند که هیچ چیزی بیشتر از خوراکی که مصرف می کنند به ذهن های آرامشان، آسیب نمی رساند. ذهن هایی که این قدر سخت روی آن کار کرده اند تا معنای زندگی واقعی را به دست آورند.

اگر شما صاحب یک اتومبیل مسابقه ی فرمول یک باشید، نمی توانید فکرش را بکنید که کمتر از بهترین نوع بنزین، با چیز دیگری سوخت گیری کنید. هر چیز دیگری عملکرد آن را خراب می کند. پس چرا بهترین غذاها را وارد بدن خودتان نمی کنید، که البته بسیار با ارزش تر از عملکرد آن وسیله ی نقلیه است؟ خوردن غداهای مضر در حجم بالا، سطح انرژی را کاهش می دهد و روی سلامتی اثر می گذارد، از هوشیاری ذهن که نهایت استفاده را از آن باید ببرید، جلوگیری می کند. اگر درک کنید که با هر غذای چربی که برای ناهار می خورید از کاهش انگیزه و کارایی تان رنج خواهید برد که این انگیزه اولین گام برای توسعه ی نظم و انضباط بیشتر است.

تاثیر خوردن آبمیوه تازه

یکی از بهترین فنونی که می توانم با شما در میان بگذارم تا سطح انرژی خود را افزایش دهید و خلقیاتتان را بهتر کنید این است که به خوردن آب میوه تازه عادت کنید، روی کابینت آشپزخانه ی هر خانه ای، یک دارایی با ارزش به اسم دستگاه آب میوه گیری هست که سال هایی را به عمر ما اضافه می کند و به آن سال ها زندگی می بخشد. خرید آب میوه گیری و درک اینکه آب میوه ی تازه چه ارزشی به زندگی می بخشد، حرکتی هوشمندانه است. آب میوه هایی که طعم آنها بی نظیر است و من نمی توانم توصیف کنم که چه حسی خواهید داشت وقتی یک لیوان آب توت فرنگی و سیب یا پرتقال و انگور را هر روز صبح قبل از ترک خانه می نوشید و انواع و اقسام ویتامین ها را به بدنتان تزریق می کنید.