غذای خانگی سه سار چیتگر

بیوگرافی مریم مومن- فخرالزمان بانوی عمارت- فخری بانوی عمارت- مریم مومن- بازیگر فخر الزمان

بیوگرافی مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان سریال بانوی عمارت

بیوگرافی مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان سریال بانوی عمارت

10 آذر 1397

در چند سال اخیر شاهد فعالیت هنرپیشه های تازه کار در تلویزیون هستیم که نقش های محوری را در سریال های روتین بر عهده دارند. این روزها با پخش سریال بانوی عمارت که هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه ۳ سیما پخش می شود نیز شاهد بازی بسیار روان و زیبای خانم مریم مومن در نقش فخر الزمان خواهر میرزا اسد شالچی با بازی رامتین خداپناهی هستیم.

اگر تمایل دارید با این بانوی بازیگر بیشتر آشنا شوید با ژولی پولی همراه باشید…

نقش آفرینی در کنار بازیگران مطرحی همچون پانته آ پناهی ها، رامتین خداپناهی، غزل شاکری، اندیشه فولادوند، شبنم فرشادجو و … فرصت مناسبی است برای مریم مومن تا بتواند در سریال بانوی عمارت، چهره ای ماندگار از خود در ذهن مخاطبان بر جای بگذارد.

به دلیل اولین تجربه مریم مومن در سریال بانوی عمارت، اطلاعات زیادی از وی در دسترس نیست و سعی می کنیم به اطلاعاتی که داریم بسنده کنیم.

مریم مومن

مریم مومن در سال ۱۳۷۷ در مشکین شهر اردبیل متولد شده است.

در مورد ازدواج وی تاکنون اطلاعاتی ثبت نشده است و مجرد هستند.

مریم مومن دانشجوی رشته ی بازیگری می باشد.

یک پسر خاله به نام امیررضا داشته که در سن ۱۷ سالگی به رحمت خدا رفته و در پیج اینستاگرامش به این موضوع اشاره کرده است.

وی علاقه خاصی به سوارکاری دارد.

مریم مومن در اولین نقش آفرینی خود، برای نقش فخرالزمان سریال بانوی عمارت توسط عزیزالله حمید نژاد انتخاب شده و توانسته نگاه های زیادی را در چند قسمت اول سریال به سمت خود جلب کند.

مریم مومن برخلاف سایر هنرمندان تا کنون حضور کمرنگی در اینستاگرام داشته است.

بد نیست در اینجا به گریم بسیار زیبا و لباس وی در نقش دختران دوره ی قاجار اشاره کنیم که باعث باور پذیری بیشتر نقش در ذهن مخاطب شده است.

باید سریال بانوی عمارت را تا پایان پیگیری کنیم تا ببینیم سرانجام این سریال عاشقانه- تاریخی که یک سر آن فخرالزمان است و سر دیگر آن ارسلان میرزای قوانلوی قاجار با نقش آفرینی حسام منظور ، چه می شود؟

ما در تیم ژولی پولی امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و موفقیت روزافزون خانم مریم مومن فخری باشیم و برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی داریم.