غذای خانگی سه سار چیتگر

به گذشته خود افتخار کنید - پیش به سوی موفقیت - روانشناسی - پیشرفت - موفقیت - ژولی پولی

به گذشته خود افتخار کنید

به گذشته خود افتخار کنید

25 شهریور 1397

هر لحظه ای که در گذشته به سر می برید از آینده تان می دزدید. هر دقیقه ای که روی مشکل تان تمرکز می کنید، از یافتن راه حل مشکل بازمیمانید. و فکر کردن در مورد هرچیزی که دوست داشتید هرگز برایتان اتفاق نیفتد، سد شود.

لزومی ندارد در مورد حوادث یا اتفاقات گذشته نگران و ناراحت باشید، مگر اینکه بخواهید یک بار دیگر آنها را تجربه کنید. می توانید به جای آن از درس هایی که از گذشته یاد گرفته اید استفاده کنید تا رشد فکری و آگاهی خود را افزایش دهید.

 

به گذشته خود افتخار کنید

 

بزرگترین شکست های زندگی، بزرگترین فرصت های زندگی را آشکار می کنند. همانطور که متفکر باستان اوریپید ذکر کرد، (در بدترین شرایط، بهترین اقبال برای یک تغییر شادمانه وجود دارد.) اگر از این رنج می برید که  سهم تان از مشکلات زندگی زیاد است، شاید از طریق این آزمایش، باید به هوشیاری بیشتری برسید. از این درس های زندگی استفاده کنید تا در آینده رشد بیشتری داشته باشید. به خاطر داشته باشید، افراد شاد اغلب سختی های بیشتری نسبت به افرادی که شاد نیستند، تجربه کرده اند. آنچه که آنها را از دیگران متمایز می کند این است که به خوبی می توانند خاطرات خود را به روشی مدیریت کنند که رندگی آنها را غنی کند. و بدانید که اگر شما بیش از دیگران شکست خورده اید، فرصت خیلی خوبی در اختیار دارید که کامل تر از دیگران زندگی کنید. کسانی که فرصت، جرات و جسارت بیشتری دارند و بیشتر از دیگران دست به انجام کارهای متفاوت می زنند، طبیعتا شکست های بیشتری را تجربه می کنند. من شخصا ترجیح می دهم شجاعت داشته باشم چیزی را امتحان کنم و شکست بخورم تا اینکه هرگز کاری انجام ندهم و به تبع آن شکست هم نخورم. بیشتر ترجیح می دهم، مابقی روزهایی عمرم، مرزهای انسانیت را گسترش دهم و سعی کنم کارهای غیرممکن انجام دهم، تا راحت و امن در سطح متوسط زندگی کنم. اصل واقعی موفقیت این است. همانطور که هرودوت خیلی عاقلانه ذکر کرد: (بهتر است با خیرگی اصیل خطر کرد و کاری انجام داد تا اینکه بی حرکت ماند و از ترس چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد، هیج حرکتی نکرد.) و یا همانطور که بوکرتی واشنگتون گفت: ( من یاد گرفته ام که موفقیت با جایگاهی که فرد در زندگی به آن رسیده است اندازه گیری نمی شود، بلکه با موانعی که سرراهش بوده و سعی کرده آنها را کنار بزند در حین اینکه سعی در رسیدن به موفقیت را داشته، سنجیده می شود.)

پس دوستان عزیز سایت ژولی پولی سعی کنید به گذشته خود افتخار کنید و با درس گرفتن از گذشته خود، آینده ای زیبا و سرشار از موفقیت را برای خود بسازید.