غذای خانگی سه سار چیتگر

برگزاری جشنواره لاله های کرج سال ۱۳۹۸ - ژولی پولی

برگزاری جشنواره لاله های کرج سال ۱۳۹۸

برگزاری جشنواره لاله های کرج سال ۱۳۹۸

4 فروردین 1398

یکی از جلوه های توریستی و گردشگری استان البرز، که از جهت گیاه شناسی و طبیعت شناسی نیز دارای اهمیت بالایی می باشد، باغ گلها واقع در پارک شهید چمران کرج است.

باغ گلها مکانی دنج و زیبا برای دوستداران گل و گیاه است که در چهار فصل سال میزبان مردم از اقصا نقاط کشور است.

هفتمین جشنواره لاله های کرج

این باغ دارای وسعت ۸ هکتار می باشد که در بوستان شهید چمران شهر کرج واقع شده است.

سالی دو بار شهر کرج بصورت خاص و ویژه در قالب جشنواره لاله ها در فروردین ماه و نمایشگاه گل و گیاه در شهریور ماه میزبان مردم در باغ گلها می باشد.

امسال هفتمین سالی است که جشنواره لاله ها در باغ گلهای پارک چمران کرج برگزار می شود.

جشنواره لاله های پارک چمران کرج

در اطلاع رسانی های اولیه ای که صورت گرفت، اعلام کردند که جشنواره لاله های شهر کرج در ۵ فروردین شروع می شود، اما به دلیل موقعیت آب و هوایی و بارندگی زمان آغاز جشنواره لاله ها تغییر کرد.

۱۷ فروردین سال ۱۳۹۸ اولین روز برگزاری جشنواره لاله ها می باشد و شما دوستان عزیز می توانید در این ایام همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب از باغ گلهای بوستان شهید چمران کرج بازدید نمایید.

در جشنواره لاله های شهر کرج ۲۵۰ هزار شاخه گل لاله با ۴۸ واریته گوناگون کاشته شده است و علاوه بر لاله، گل های دیگری همچون شب بو، شمعدانی، بنفشه و … در باغ گلها دیده می شود و چشم انداز زیبایی را ایجاد کرده است.

بازدید کنندگان علاوه بر بازدید از گلهای لاله و فضای زیبای باغ می توانند از فضاهای دیگر باغ همچون فرش گل ها، گلخانه، رستوران، باغ پرندگان، عکاسخانه و … بازدید نمایند.

فرش گل پارک چمران کرج
فرش گل باغ گلهای بوستان شهید چمران کرج

معمولا مردم کرج و تهران که بیشترین بازدیدکنندگان جشنواره لاله ها را تشکیل می دهند هر ساله در نیمه ی دوم فروردین ماه، منتظر برگزاری جشنواره لاله ها هستند ولی امسال به دلیل گرمای زودرس و زمستان کوتاه مدت، لاله های کرج زودتر خودشان را در معرض دید مردم قرار داده اند.

دوستان عزیز یکی از روزهای نوروزتان را به جشنواره لاله های کرج اختصاص دهید و با حضور در این مکان زیبا، لحظه های شاد و دل انگیزی برای خود و خانواده تان بسازید.

جشنواره لاله های کرج 98

آدرس جشنواره لاله های شهر کرج: کرج، میدان امام حسین (ع)، بوستان شهید چمران، باغ گلها

دوستان عزیزی که با مترو به کرج می آیند می توانند در ایستگاه مترو فردیس (کرج) پیاده شده و خود را با اتوبوس یا تاکسی به بوستان شهید چمران برسانند.

ما در مجله خبری ژولی پولی اوقات خوش و شادی را برای شما دوستان عزیز آرزومندیم.