غذای خانگی سه سار چیتگر

بازی مرگ بار نهنگ آبی - نهنگ آبی - بازی کامپیوتری - چالش نهنگ آبی

بازی مرگ بار نهنگ آبی

بازی مرگ بار نهنگ آبی

10 شهریور 1397

سلام و درود خدمت تمامی فارسی زبانان ایران و جهان

تیم بزرگ ژولی پولی قصد دارد در راستای مبحث بازی های کامپیوتری، درباره ی چالش فاجعه آمیز نهنگ آبی صحبت کند، با ما همراه باشید.

فیلیپ بودکین، اهل کشور روسیه و دانشجوی روانشناسی که از دانشگاه اخراج شده بود، بعدها به طراح اصلی و تئوریسین بازی نهنگ آبی تبدیل شد.

فیلیپ، هدف خود را از ساخت این بازی مرگ بار حذف انسان های بی مصرف در سراسر جهان معرفی کرد.

این چالش در اصل کسانی را تحت تاثیر قرار داد که از اعتماد به نفس پایینی برخوردار بودند.

در شبه جزیره ی هند، این بازی بیشترین تعداد خود کشی را رقم زد، به طوری که حتی اگر شخصی فایل خام بازی را در اختیار داشت، توسط نیروهای امنیتی هند بازداشت می شد.

بازی مرگ بار نهنگ آبی

در مرحله ی ابتدایی این بازی شخص بازی کننده باید تصویری از نهنگ بر روی دست خود ایجاد می کرد و عکس آن را به سامانه ی مرکزی بازی می فرستاد.

بازی نهنگ آبی ۵۰ مرحله دارد، که در روز پنجاهم که مرحله ی خود کشی است. شخص باید جان خود را از دست بدهد.

نهنگ آبی حس پرخاشگری، ترس، تحت تعقیب بودن، کم خوابی در افراد ایجاد می کند و همین عوامل باعث می شود تا افرادی که خود را نهنگ می نامند، دست به یکی از فجیع ترین اعمال انسانی یعنی خود کشی بزنند.

فیلیپ بودکین ۲۱ ساله سرانجام به جرم تحریک افراد به مرگ درسال ۲۰۱۳ به حبس محکوم شد و پلیس روسیه گروه F57 را تحت پیگرد قانونی قرار داد.

ژولی پولی امیدوار است، شما بازدید کننده ی محترم هیچ گاه اسیر چنین چالش های مرگ باری نشوید و اگر دوستان و آشنایان شما درگیر این چنین بازی هایی شدند، وی را از انجام چالش منع کنید و یا او را به نزد یک روانشناس زبده بفرسید، زیرا افرادی که درگیر چنین بازی هایی می شوند خلع روحی شدیدی دارند.