غذای خانگی سه سار چیتگر

امشب سریال بانوی عمارت به پایان می رسد - ژولی پولی

امشب سریال بانوی عمارت به پایان می رسد

امشب سریال بانوی عمارت به پایان می رسد

16 دی 1397

سریال پرفراز و نشیب و جذاب سریال بانوی عمارت امشب به پایان می رسد.

سریال بانوی عمارت که از ۶ آذر تا کنون به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد از شبکه ۳ سیما پخش می شود، توانسته در بین سریال های دیگر جذب مخاطب بیشتری داشته باشد.

بازی حسام منظور (در نقش شازده ارسلان قوانلوی قاجار) و مریم مومن (در نقش فخرالزمان شالچی) به عنوان محوریت داستان بسیار قابل تحسین است.

بازیگران دیگر این سریال همچون پانته آ پناهی ها، مینا وحید، شبنم فرشادجو، پاوان افسر، رامتین خدا پناهی، نیکی نصیریان، صالح میرزا آقایی، سیروس میمنت، محمد فیلی، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، میلاد میرزایی، علیرضا شجاع نوری، فریدون سورانی و … هر کدام نقش خود را به زیباترین شکل ممکن ایفا کردند.

سریال بانوی عمارت روایتگر داستانی عاشقانه-تاریخی از دوره قاجار است که خواهر یکی از بازاریان به نام فخرالزمان شالچی دل در گرو شاهزاده ای قاجاری می بندد که همسر و دو فرزند دارد. فخرالزمان پای عشقش می ایستد و قدم در راهی می گذارد که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها…
فخری دختری سرسخت است که سعی می کند همه ی مشکلات را حل کند و زندگی شیرینی را برای اهل عمارت بسازد…

مدیر-شبکه-۳-در--سریال-بانوی-عمارت
مدیر شبکه ۳ در پشت صحنه سریال بانوی عمارت

طبق مصاحبه ای که با کارگردان این سریال انجام شده است وی اشاره کرده که نگارش فصل دوم سریال آغاز شده ولی تمایلی به ساخت فصل دوم سریال ندارد.

به هر حال با توجه به استقبال بسیار خوبی که از فصل اول سریال شده، اگر فصل دوم سریال هم به این زیبایی ساخته شود مطمئنا مخاطبان بسیاری را به سمت رسانه ی ملی جلب خواهد کرد.

بانوی عمارت در فصل اول به کودکی زندگی آهو (با بازی نیکی نصیریان) کنیز فخرالزمان شالچی اشاره می کند و در فصل دوم به زندگی جوانی و عاشقانه آهو می پردازد.

بانوی عمارت توانسته ۴۷ درصد از مخاطبین را به سمت خود جذب کند که از این بین، کمتر از ۷ درصد رضایت در حد کم و بیش از ۹۳ درصد رضایت در حد زیاد داشته اند که همین درصد رضایت مخاطبان نشان از موفقیت سریال و عوامل آن دارد.

حتما امشب را به تماشا بنشینیم و شاهد پایان زیبای سریال بانوی عمارت باشیم.

ما در سایت ژولی پولی به همه ی عوامل سریال بانوی عمارت خسته نباشید می گوییم و برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم.