غذای خانگی سه سار چیتگر

داستان سریال بی قرار-سریال بی قرار-سریال بیقرار-زمان پخش سریال بی قرار-بازیگران سریال بی قرار

از دوشنبه ۱۲ آذر، سری دوم سریال بی قرار را از دست ندهید

از دوشنبه ۱۲ آذر، سری دوم سریال بی قرار را از دست ندهید

11 آذر 1397

“سریال بی قرار” روایتگر داستان زنی به نام رعناست که چندین سال قبل با تفکر پولدار شدن و پیشرفت از خانه فرار کرده و به تهران آمده تا به اهدافش برسد ولی با شخصی به نام رامین که در کار توزیع مواد مخدر است آشنا شده و به عقد موقت او در می آید و صاحب دختری کوچک و زیبا می شود. زمانیکه رعنا تصمیم می گیرد که دیگر به همکاری با رامین ادامه ندهد و با کودکش به شهر خودش برگردد، توسط نیروهای پلیس دستگیر شده و به ۵ سال حبس محکوم می شود. رعنا بعد از آزادی از زندان تصمیم می گیرد زندگی جدیدی را آغاز کند اما رامین، دخترش را به دکتر فروهر و همسرش که بچه دار نمی شدند در مشهد فروخته است و …”

سریال بی قرار

آنچه در بالا خواندید خلاصه سریال بی قرار ۱ است که در سال ۱۳۹۳ با تهیه کنندگی مجید اوجی و کارگردانی فلورا سام از شبکه ۲ سیما پخش شد.

بعد از ۴ سال دوری، از دوشنبه هفته گذشته (۵ آذر) شاهد پخش گزیده ی سریال بی قرار ۱ هستیم و از دوشنبه (۱۲ آذر) بخش دوم سریال بی قرار پخش خواهد شد.

سریال بی قرار ۲ با داشتن بازیگرانی مطرح و با تجربه در مشهد، تهران و پاریس فیلم برداری شده است و از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۵ در ۲۸ قسمت روی آنتن می رود.

لاله اسکندری (رعنا)، کامران تفتی (رامین، همسر رعنا)، سارا خوئینی ها (سهیلا)، محمد صادقی (دکتر فروهر)، محمد رضا شریفی نیا (احمد، پدر رعنا)، امیر حسین صدیق (علی، وکیل رعنا)، کمند امیرسلیمانی (همسر علی)، مریم بوبانی (شوکت خانم، همسایه احمد)، مریم امیر جلالی (عصمت خانم، خدمتکار مسافرخانه) و فاطمه دقاقی هنرمند خردسال (هانیه، دختر گمشده رعنا) و… در سریال بی قرار نقش آفرینی می کنند.

در فصل دوم سریال بی قرار پژمان بازغی (خسرو)، سولماز آقمقانی (سحر، خواهر سهیلا)، زهرا سعیدی (مادر سهیلا) و … به بازیگران اضافه شده اند.

دوستان عزیز از ۱۲ آذر، مشاهده سری دوم سریال زیبا و پرکشش بی قرار را از دست ندهید، تیم ژولی پولی برای هنرمندان این سریال آرزوی موفقیت روز افزون دارد.