غذای خانگی سه سار چیتگر

آشنایی با باغ وحش صفادشت در استان تهران - ژولی پولی

آشنایی با باغ وحش صفادشت در استان تهران

آشنایی با باغ وحش صفادشت در استان تهران

14 تیر 1398

اگر شما هم جزو افرادی هستید که علاقه ای خاص به حیوانات و محیط های طبیعی دارید و دنبال مکانی می گردید تا یک روز تعطیل را همراه با خانواده و کودکان خود در آنجا سپری کنید، امروز ما در بخش مکانهای تفریحی ایران در مجله خبری ژولی پولی قصد داریم شما را با باغ وحش صفادشت آشنا کنیم.

باغ وحش صفادشت یکی از محیط های دیدنی است که دارای گونه های مختلف حیوانی علفخوار، گوشتخوار، خزندگان، چرندگان، آبزیان و … است.

باغ وحش صفادشت در مکانی به وسعت ۵۰ هکتار بنا شده است که دارای ۸۰۰ جانور از گونه های مختلف می باشد.

وجود حیوانات کمیاب یکی از دلایل بازدید از این باغ وحش به شمار می آید، که از جمله ی این جانوران می توانیم به:

پلنگ سیاه آفریقایی (جگوار)، ببر بنگال، زرافه آفریقایی، اسب فلابلا، مار آناکوندا، شیر آفریقایی و … اشاره کنیم.

آدرس باغ وحش صفادشت:

تهران، ملارد، صفادشت، میدان نبی اکرم، بلوار الغدیر، جنب دانشگاه آزاد اسلامی 

ورودی باغ وحش صفادشت:

مبلغ ورودی (بلیط بازید) باغ وحش صفادشت مبلغ ۱۵ هزار تومان می باشد که اگر تمایل داشته باشید برای حیوانات غذا خریداری کنید یا شترسواری، ماهیگیری، عکاسی با مار و … را تجربه نمایید، باید هزینه ی جداگانه پرداخت نمایید.

زمان بازدید از باغ وحش صفادشت:

باغ وحش صفادشت در تمام روزهای سال حتی ایام تعطیل رسمی از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برای بازدیدکنندگان از این مجموعه دایر می باشد.

امکانات باغ وحش صفادشت:

پارکینگ برای افرادی که همیشه دغدغه ی پارک اتومبیلشان را دارند، رستوران و سرو غذا برای پذیرایی از مهمانان، کافی شاپ و صرف انواع نوشیدنی ها سرد و گرم، خرید انواع خوراکی برای کودکان و بزرگترها و برخورداری از سایر تفریحات همچون: اسب سواری، شترسواری، ماهیگیری، لذت بردن از پرواز پرندگان و …

سعی کنید حتما در روزهایی که هوا خنک تر است از باغ وحش صفادشت بازدید کنید چون در روزهای گرم سال هم خودتان اذیت می شوید و هم حیوانات اکثریت خواب یا بی حال هستند.

امیدواریم شما دوستان عزیز از باغ وحش صفادشت بازدید کنید و از مشاهده ی این حیوانات زیبا لذت ببرید.