غذای خانگی سه سار چیتگر

آشنایی با بازی ژانر وحشت مریم - ژولی پولی

آشنایی با بازی ژانر وحشت مریم

آشنایی با بازی ژانر وحشت مریم

31 خرداد 1398

سال گذشته بازی نهنگ آبی گروه سنی نوجوان را تا حد بسیاری تحت تاثیر قرار داد، بخصوص افرادی که از اعتماد به نفس کمی برخوردار بودند در دام بازی مرگ بار نهنگ آبی گرفتار شدند و تا مرحله ی خودکشی و از دست دادن جانشان نیز پیش رفتند.

اما مدتی است بازی دیگری به نام مریم که هویت سعودی دارد و در طی بازی زبان آن عربی است جایگزین نهنگ آبی شده و مجددا قشر کم سن و سال و نوجوان را هدف گرفته است و روح و روان بچه ها را تحت شعاع قرار می دهد و ایجاد رعب و وحشت در نوجوان می کند و در نتیجه امنیت خانواده ها را تهدید می کند.

روال بازی نهنگ آبی به این صورت بود که اپلیکیشن خاصی نداشت و مراحل بازی طی پیامهایی برای کاربر ارسال می شد ولی بازی مریم اپلیکیشن دارد و از طریق اپ استور و گوگل پلی قابل دانلود کردن است.

داستان بازی مریم:

مریم دختری جنگ زده با سن ۹ سال است که در جنگلی گم شده و کاربر باید وی را به خانه اش برساند. در طی بازی هیجانات بسیاری به کاربر وارد شد و صداهای رعب آوری پخش می شود که روی اعصاب تاثیر گذار است.

داستان بازی عربی مریم

ژانر بازی مریم وحشتناک است و در رابطه با ارواح و جن زدگی می باشد.

مراحل بازی مریم چندان پیچیده و سخت نیست و کاربر می تواند مراحل بازی را تا پایان انجام دهد. ولی پس از پایان بازی اتفاقاتی پیش می آید، مثلا در شب پس از پایان بازی، در نیمه های شب (ساعت ۳) شماره ی کاربر زنگ خورده و صدای رباتی پخش شده و جمله ی “ما هنوز با تو کار داریم” را می گوید و صداهای عجیب و غریبی پخش شده که کاربر می پذیرد که دچار جن زدگی شده است.

وحشت زدگی بیشتر از حد کاربر، هدف قرار دادن گروه سنی کم سن و سال و تماس های گاه و بی گاه و پخش صداهای وحشتناک باعث می شود که کاربر احساس جن زدگی کند و به خودکشی ترغیب شود.

بازی مریم دسترسی های بسیاری را از کاربر گرفته و می تواند تا حد زیادی به اطلاعاتی گوشی موبایل دسترسی پیدا کند.

خانواده ها باید در مورد چنین بازی هایی آگاهی کامل کسب کنند و مانع استفاده ی کودکان و نوجوانانشان مبنی بر استفاده از چنین بازی هایی شوند.