غذای خانگی سه سار چیتگر

آخرین روزنه های امید بازگشت برانکو به پرسپولیس - ژولی پولی

آخرین روزنه های امید بازگشت برانکو به پرسپولیس

آخرین روزنه های امید بازگشت برانکو به پرسپولیس

27 خرداد 1398

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس، در سالهای حضورش در ایران به دلیل موفقیت هایی چشمگیری که تیم پرسپولیس با وی کسب کرد، توانست به یکی از سرمربی های موفق و محبوب فوتبال کشورمان تبدیل شود.  

تیم فوتبال پرسپولیس با سرمربی گری برانکو ایوانکویچ در چند دوره ی متوالی به افتخارات بسیاری از جمله: قهرمانی فوتبال لیگ برتر ایران، قهرمانی جام حذفی ایران، قهرمان سوپرجام فوتبال ایران، نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و … دست یافت.

امسال نیز تیم فوتبال پرسپولیس توانست شایستگی هایش را به رخ تیم های فوتبال داخلی بکشاند و قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام را از آن خود کند.

اما در کمال ناباوری بعد از این همه موفقیت، برانکو ایوانکوویچ تصمیمی گرفت که تمام هواداران و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و حتی فوتبال دوستان تیم های رقیب را در شوک فرو برد.

برانکو ایوانکوویچ در حالی که قراردادش با تیم فوتبال پرسپولیس به اتمام نرسیده، تصیم گرفته همکاریش را با تیم پرسپولیس قطع کند و همکاریش با تیم فوتبال الاهلی عربستان را آغاز کرده است.

خداحافظی برانکو از پرسپولیس

پس از انتشار خبر جدایی برانکو از تیم فوتبال پرسپولیس هر کدام از پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس واکنشی از خود نشان دادند و حتی هواداران نیز از این اتفاق بسیار ابراز ناراحتی کردند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس (ایرج عرب) اعلام کرد تمام مطالبات برانکو و دستیارانش آماده است.

مکاتبات بسیاری صورت گرفته و همه منتظر هستند تا نتیجه ی نهایی مبنی بر بازگشت برانکو به عنوان سرمربی به تیم فوتبال پرسپولیس اعلام شود.

آخرین خبرها حاکی است مدیر عامل پرسپولیس به سفارت ایران در کرواسی برای گرفتن ویزای فوری درخواست داده تا در صورت امکان به کرواسی سفر کرده و به صورت حضوری، دیداری با برانکو برای بازگشت به هدایت تیم فوتبال سرخ پوشان پایتخت داشته باشد.

اما باشگاه فوتبال الاهلی با سرمربی کروات قراردادی دو ساله امضا کرده است ولی فعلا معارفه رسمی برانکو به عنوان سرمربی جدید این تیم به تعویق افتاده است.